Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 5183 ggr
LindaKarlstrom
7

Bästa sminkpaletten?

Jag är ute efter en stor sminkpalett med en massa galet snygga färger. Helst med skimmer i, och får inte kosta en förmögenhet. Någon som har tips? Skrattande

elyse
0

Jag tycker att de med fyra skuggor i matchande nyanser från Isadora är väl värt att investera i. Jag har tre sådana - en som går i lila, en i metallic och en i grönt. Jag tror inte på sådana paletter med ett 20-tal skuggor i för man använder ändå inte alla lika mycket och favoriterna kommer att ta slut snabbt.

LindaKarlstrom
0

Kollade runt lite på tradera och funderar faktiskt på att buda hem den här:

http://www.tradera.com/HELT-NY-Shimmer-Palette-25-43-5-Farger-Ogonskuggor-Hog-Kvalite-auktion_341504_125912794

Det enda jag skulle sakna just nu, i så fall är några röda.

Musiken
0

Jag fick nagon palett av mamma i julklapp. Bara skimrande och i manga farger, men vet inte fran vilket marke.. Forpackningen ar gron-metallic iaf :P

JMax
0

Viva la Diva brukar ha paletter till vettiga priser

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Birke
0

Eleven.se har en 120 palette :)

Fiona
0

Eyeslipsface.se har billiga paletter som jag har hört ska vara bra!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Belindaa
1

den här 120 eller 88 paletten (minns inte riktigt vilken som är vilken) verkar toppen, klara och bra färger på skuggorna bara man använder primer.
Kika in på http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/ och sök runt lite så hittar du lite information+sminkningar med den, finns med både matta och skimriga färger :)

Pluupp
0

köpte en skimmerpalett med 88 skuggor på Nelly.com. Verkligen jättefina färger som sitter bra! Dock blir färgerna finast om man använder en primer under :) Denna palett kan jag absolut rekommendera! Den var billig också, tror jag betalade 199 kr för den :)

neonrosa
0
LindaKarlstrom
0

Tack för alla tips! Skrattande

Mikkipucks
0

viva ladivas absolutely fabilous eyes är jättebra! grymmt bra pigment och många färger i olika nyanser, och dom är rätt skimriga!

Jag har en sådan palett och jag är inte onöjd! :)

Birke
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Köpte ju mina paletter från china. Mindre än halva priset här i sverige.

LindaKarlstrom
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har köpt en palett med 120 färger nu och är så nöjd med den! Har edan paletten i #11 :)