Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 923 ggr
sofie
0

Vad ska du bära i vår?

Ja vad kommer du bära för något i vår?

Jacka, Skor, Kläder, Väska, Smycken/Acessoarer.

Alex
0

Jacka blir skinn, har en mörkgrön sen tidigare och har nu köpt en svart i lite MC-stuk. Skor lär bli converse i läder för det mesta, och så kommer jag körapå jeans. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Flisa
0

vill gärna hitta en "skinn"-jacka, fast i oäkta skinn.
skorna lär bli tartan-fuskconversen, kjol och kortare byxor, tänkte ut och leta röda avskurna jeans ute på stan och kombinera med tunna strumpbyxor :) har hittat en riktigt snygg hatt (cylinderhatt, nivet en sån som männen hade på 1800-talet :P) som jag tänkte köpa.. ja det är väl det. och så tänkte jag köra lite extra dekorativivt med goggles som jag tänkte beställa ;) älskar att mixa lite olika stilar

Real
0

Flisa: 12 år och redan skaffat sig en cool stil:P när jag var 12 hade jag stora tröjjor och träningsbyxor;) kom inte på fören senare att jag var otroligt kär i kläder..

Real
0

ja iaf så har jag min nya vårjacka i tyg. (en sådan med band i midjan) eller så har jag två skinjackor- en kort beige och en svart mc jacka. Så blir det mina Vans och mina converse. Ibland kanske mina höga stövlar. Jeans! och jeans;P och korta jeans. och typ basic linnen kanske me nått tufft tryck.. min dödskalle skarf;)

Eve
0

Jag har fått ta fram min älskade vårjacka! Den är precis den gröna färgen som passar så rackarns bra på mig :) Jeans och ett par klackade stövlar kommer det nog bli.. dock inte högklackade, jag är ju redan lång =/

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

__iE
0

#5, du kan verkligen ha klackat ! :) Skillnad för mig som är längre än dig, jag kan inte ha klackar, blir för lång då (;

Alex
0

#4 Haha det var inte stor skillnad på våran klädsel.. Har faktiskt också en tygjacka med band i midjan, som jag hade förra våren..;) Och som sagt två skinnjackor varav en MC… Och vans, converse och jeans. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Real
0

Hehe.. vi kanske är likare än vad du tror;) Jag gillar lite rocker stil.. känner mig sjukt hemma i det. Brukar ha lösa byxor som hänger lite grann. Eller struprörs och mina snygga vans från london med rosa elefanter på:P hur ser din mc jacka ut då?? de är sjutk snyggt me sån.. min är svart skin med en silver och vit rand på armarna och runt du vet.. hum? :P och sen sådär två knappar uppe i halsen du vet.. haha dålig förklaring!

Alex
0

Hahaha jag försöker föreställa mig..;P

Jaa hur ser min ut då.. Svart.. eh.. du.. Vänta lite så fixar jag bild. Lättare så. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Alex
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär ser den ut. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Real
0

ahh.. nice!:) ja har ingen som helst kamera. (tråkigt) så kan inte fota.. men min har ingen krage eller vad man säger.. den går bara rakt upp .. äsch! skit! går inte att förklara.. snygg är den iaf.. den andra skinjackan med:P

Alex
0

Jag tror jag fattar på ett ungefär. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Flisa
0

3# hahaha… 11 om jag får be ;) men tack.. många tycker att jag är som besatt av min stil, hehe..

sofie
0

Roligt att läsa om vad ni ska ha i vår :)

Flisa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

10# läcker! vill haaa.. men tyvärr låter jag mig aldrig bära varken skinn eller päls :/ dumt. finns ju inga i syntetskinn.

min vårjacka då… *mörkare irl*

bnoffan
0

#15 hm har en syntetskinnjacka i sommarens katalog!

[mjuue]
0

Ska köpa ny vårjacka :D En klarröd kort snygg trenchcoat från Gina Tricot :D Och vårskor har jag redan köpt ;) Vet inte vad det kallas :P men tror det heter loafers^^

Hmm accessoarer o smycken vet jag inte om jag ska köpa några nya ^^ Men ska köra med dom jag har :P Joo har köpt ett armband med riktiga mineraler på Skrattande Och 2 st ringar i någon slags fin sten!

Pia
0

#17 jag har också investerat i en sådan trench idag, fast annan butik - de röda tycks gå åt som smör i solsken:)

Real
0

finns trench överallt eller? när ja leta, när ja hade pengar, för tre månader sen.. hitta jag bara en sisådär hos Vila.. men köpte den iaf:P egentligen vill ja ha en kort till midjan och "skärpet" ska vara nästan längst ner på jackan..
min är lite längre och har skärpet i midjan..
men vart hittar man dom ja vill ha?

Flisa
0

16# åh vadför katalog!?

juliapettersson
0

#20, H&M ;)

Pia
0

Oh ja trencher finns banne mig överallt nuförtiden, det är ju en klassiker som var attans svår att hitta för några år sedan. Köpte en förra året också, fast den är mer klassisk i längden. Och rosa!:)

Lite kluvet det där, inte särskilt kul att se ut som "alla andra", men jag har sååå länge velat ha en röd trench så jag är glad ändå:)

[mjuue]
0

#18 aha :) Joo dom går åt snabbt! Ska köpa trenchcoaten imorrnFlört Tycker det är så snyggt! Inte så konstigt att dom går åt som smör Skrattande

[tiiia]
0

Svarta pumps, svarta jeans och ett rockigt linne ;)

Fiona
0

jacka: inte ena aning får fundera ut nått ;P  Skor: ballerina så klart ;D käder:några fina minikänningar samt minishorts och nått metallica grejs;P Väskor:en stor fin i silver Smycken/accesoarer: silver grejs ;D

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Real
0

idag köpte jag nya skor.. mina rosa vans med vita dödskallar har nog gjort sitt.. limningarna på sidorna har släppt och de är stora hål:p så nu vart de nya canvas skor i camo färg