vad menar du?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
det pilen pekar på ;)
Är inte det bhn?

Det är en bh.
haha det var min kompis som roade sig på min dator, vem ser inte att det är en bh
#5 Haha okj:D

Även om det väl bara var ett skämt så kan man ju kalla det annat än bara en bh. Det är ju faktiskt en bandeau-bh ;)
Jag hade nog sagt bustier! Faktiskt :p
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag skulle nog också kalla det bustier ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Jag hade nog också sagt bustier, även om det i praktiken är nästan samma sak som en bh för mig xD
Hakuna matata!
Nee en bandeu är det ju :) En typ tygbh utan axelband att ha under tex sånna linnen, jag har flera stycken :p bustier är som en bh fast "större" går längre ner och som vissa har under kavajer eller liknande. Så ser jag det iaf ;)
En sån kallar jag tubtop.
"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

Jag tycker att en bustier har liksom…"särskilda" kupor, med byglar och jaa…som en vanlig bh fast större, precis som #11 skriver.
En bandeau tycker jag är en sådan som på bilden, liksom bara en tygremsa runt om…typ.
men vad kallas ett sånt linne??

#14 Hmm.. Over zise? :P
Bustier är inte samma som det här, detta är en bandeau-bh. Bustier är mer som en slags top, ingen bh.
Bustier är visst en bh, den har ju kupor och axelband och man köper de efter ens kupstorlek :p Och de finns bland alla andra bhar. Men det är sant som du säger att det också är lite som en topp eftersom det används på det viset, men jag skulle fortfarande kalla det mer för bh än topp.

#14 Jag skulle säga ett oversize linne med brottarrygg :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg