Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 2320 ggr
Levethia
0

Ögonbryns hjälp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, tänkte jag skulle fråga efter tips när det gäller mina ögonbryn. Har ett litet problem när det gäller dem, jag får dem aldrig bra och ja ingen annan för den delen heller.
1. Utsiderna på ögonbrynen synns knappt och det finns knappt några hårstrån. Finns det något jag kan göra för att få mer hårstrån eller är det bara låta det vara och se glad ut.
2. Jag har två olika typer av ögonbryn, mitt vänstra är bågformadoch ja  ser ut som en fel konstruerad båge medans den andra har mer den formen som är " modern" nu ? Och den är lättare att jämna till med att noppra. Hur kan jag göra för att få dem mer jämna och se ut att likna varandra ?

Har färgat dem idag och har tänkt att noppra bort lite missanpassade strån nu när man ser dem och dem inte är blonda.
Kansker borde klippa dem lite men e lite osäker på det så vore bra med tips??
Skickar med en kass bild så hoppas ni ser vad jag menar. batteriet på kameran va dött så fick bli webbkameran. Obestämd

Medarbetare på Science Fiction

[swiss]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det är förmodligen bara du själv som ser alla "fel", jag tycker dom ser fina ut. Bara att plocka dom underifrån. Jag tycker dom ser lika ut, tänk inte på att få dom exakt lika, inga kroppsdelar som man har två av är exakt lika varandra.

Levethia
0

tack, ja många säger att dem är lika, så det är nog bara jag som ser felet. Men lite frustrerande att se i spegeln två helt olika ögonbryn.

Men har börjat fundera om det är så enkelt som att den ena sidan har längre hårstrån än det andra och om det är det som gör att jag ser skillnaden!

Men tack :)

Medarbetare på Science Fiction