Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettallmänt
Läst 1223 ggr
elin
0

Civil status

Har du pojkvän/flickvän/sambo/gift/förlovad?
Tell us :)

Jag har pojkvän sen snart 3 månader tillbaka =)

/Elin

Lorita
0

Gift

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Mangis
0

Sambo

Snuttan
0

halvtidssambo med pojkvän

minipie
0

Singel.. eller hur man ska säga har några kompisförhållanden,, som tur är.. ;o) nu vill jag vara singel fram till våren.. man vill ju kunna vara sådära vårförälskad.. hihi

Madde
0

Jag har sambo sedan 3 1/2 år, =) Är väldigt nöjd över min situation, har även 4 illrar som husdjur. =) så det är min lilla familj.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

KajsaM
0

Singel

Annette
0

Gift. Vi firade 10-årig bröllopsdag i oktober.

__iE
0

Singel  :)

E_hjo
0

Just nu singel… Men det kommer, det kommer! ;)
Hahaha =)

reddie
0

pojkvän sedan okt-97, sambo förlovad och barn

Anne
0

Gift. Inga kids, däremot fem katter (och uppfödning..)

Qabang
0

Jag har pojkvän sen 1½ år tillbaka, och en vovve som jag haft i bara en 1 vecka.

sarae
0

singel å trött på det…men vem sjutton vill ha en djur tokig tjej med en massa illrar ;)

LinneaG
0

singel, antar jag, har väl en på g men vet inte riktigt vad vi är för något

Snuttan
0

Sarae, jag tror jag är värre än dig :p Jag kommer oftast inte ihåg vad min pojk heter… Måste väll slå att man har ett gäng lurviga djur :p Som tur heter han aaa i telefonboken så att han alltid ligger på neråtknappen, annars hade jag väll inte hittat honom där heller… lol

sarae
0

#15 haha men du har i alla fall en pojk… ;) Han får va glad att han ligger högst upp i telefomn boken i alla fall! ;)

NinaToy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nä, jag fastnar bara för kriminella killar.. :P
Och om jag ska ha någon kille så säger jag åt de att jag redan har en annan kill som alltid kommer att gå i FÖRSTA HAND. Så nä, blir ingen kille för mig på lång tid, och det är skönt!
Killar är mest till besvär när man är i min ålder. På bilden: My one and only love.

Globen
0

är sambo sen ett halv år tillbaka.. men vart tesammans i 4 år.. =)

bubbelbubbel
0

pojkvän sen 3 år, förlovad, sambo :)

Faxlin
0

Sambo har jag. Sedan 15 år tillbaka. 4 emensamma barn och ett bonus barn.
5 illrar, 6 katter, 2 hästar och 1 hund :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Wanilj
0

sambo sen snart fyra år…

linnrisedal
0

Singel, det suger :p

[slo]
0

Singel, det suger :p

Cevir
0

Är också singel. :S Sorligt men sant. Letar pojkvän! Men så svårt att hitta någon som gillar en på det sättet!

/ Sara & Casper

Linda
0

Jag bor ihop med mina barns pappa:)

MiaMaria
0

Singel sen 1 år tillbaka, lugnt och skönt va det till en början, nu? Säger som Linn och Slo

Ida
0

Pojkvän och sambo (även om jag inte gillar ordet sambo) Glad

Linda
0

Nä jág gillar inte heller ordet sambo…

CBA
0

Gift sedan snart 2 år tillbaks, men vi har varit tillsammans i 17 år i år :o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

NinaToy
0

Åhhh jag tycker det är störtskönt att vara singel! :D UNDERBART!

Ida
0

Vet ni att "sambo" (eller zambo) betyder babian på spanska, kul va!?… Skrattande

Passar kanske vissa livskamrater. :)

Alex
0

Har pojkvän. Men måste erkänna att jag saknar singellivet lite ibland..:P Men jag ska väl inte klaga, har det bra nu med. ;) Sen så är jag väl inte helt låst heller.. Vi har en liten deal. Han får kyssa andra tjejer och jag får kyssa andra tjejer. ;) Fast han har inte vågat utnyttja sin del av avtalet än..:P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Wanilj
0

#26 ja grannpojken nere i Lindby är ju singel!Oskyldig

mandymoo
0

Singel sen 3 år - efter 20 års äktenskap…  och kan ibland hålla med er som säger att det suger… men sen så kan det vara skönt ibland *ler*

Lorita
0

#27, 28 Jag har varit velbo med min dotters pappa och då är sambo mycket trevligare är gift nu men det var mest av tekniska skäl, vår revisor ville det Generad  jag älskar manen jag lever med lika mycket nu som innan vi var i rådhuset Skrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

MiaMaria
0

#33 Haha se till att ha gården kvar tills i sommar då ;-)

NinaToy
0

#32# TJejer? :O

Alex
0

#37 Japp. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

E_hjo
0

Men Alex, FÅR du inte kyssa killar?? Bara tjejer?? =)

Qabang
0

Tycker det ska vara tvärtom, Alex Glad
Att ni bara får kyssa killar.. Då hade jag varit nöjd ialf Oskyldig

Snuttan
0

Alex, är du bisexuell eller är avtalet för din del gjort på skämt?

Är nyfiken på hur det fungerar för er om ni alvarligt har sådana (alltså typ ett ej helt monotomt förhållande eller vad det nu heter, finns fint ord för förhållanden där man har regler över att man får vara (ibland till viss del) med andra än just sin partner, men min hjärna har kopplat ur, någon som kan hjälpa?, montomt är inte rätt :p) regler i ert förhållande då jag har något underliga regler i mitt förhållande med nuvarande pojk och i stort sett alla är mkt tveksama till hur det ska hålla…

Maja
0

#32 - Hahaha.. Skööön.. ;P Förresten.. Ränkar ni Þerna som en av tjejerna? ;) Hahaha..

Maja
0

Singel för tillfället, men inte så länge till…….hoppas jag.. ;)

MarieK
0

Gift och särbo….

Alex
0

Jo, det är väl sagt lite halvt på skämt.. Fast ändå inte. ;P Kan lätt bli lite kyssar med mina vänner på fester..Oskyldig Men nej, bisexuell är jag inte. Och hans del av avtalet fick ju komma till för att göra det lite rättvist.. En annan kille skulle han aldrig kyssa, och han skulle ha väldigt svårt för att kyssa nån annan tjej också, om inte annat skulle han få extremt dåligt samvete..:P Och just det gör att jag faktiskt inte skulle ha något emot att han kysste nån annan tjej, så länge det inte är seriöst då. ;) Men det skulle bara vara lite kul om han skulle våga, helt enkelt. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

CBA
0

#41 Monogam

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

QueenBitch
0

Halvsambo. Har kvar min bostadsrätt men är sällan där. Inga barn.

Tina-A
0

Pojkvän sen 3½ år tillbaka :) Hoppas på att kunna flytta ihop med honom

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tina-A
0

#41: Vad har ni för "underliga" regler?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Wanilj
0

#45Skrattande älskar när folk inte är bisexuella utan bara småhånglar lite med vännerna på fest:o)…jag har tom träffat tjejer som "gått hela vägen" med varandra men nääää de är bara kompisar och det vart "på skoj"Förvånad 

det fanns ett gammelt skämt eller uttryck… hur sjutton var det… "Nej jag är inte b*g, jag s**er bara av en kompis" Eller ja ngt i den stilen…varför kyssas om det inte kittlar?

Jag har då aldrig varit med om att killar brukar kyssas med sina kompisar såtillvida att det finns en liten liten dragning…Oskyldig

Jag menar inte att läxa upp utan tycker att det är lite smågulligt …jag har vänner i alla läger så att säga…

Alex
0

#50 Hihi jo det är sant, men här är det bara hångel och definitivt inget mer än kompisar. ;) Vi råkar bara tycka det är lite kul..Oskyldig Så gör vi försök att utmana killarna också, men de vågar aldrig. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Linda
0

Det börjar kännas lite "uttjatat" om att hångla upp sina vänner, förut när man var yngre och mer nyfiken så körde man stenhårt på att hångla med bästisen antingen för att dumpa den efterhängslna killen som just bjudit på drink eller så trigga någon..

Jag tror inte att jag skulle nappa på att hångla med någon på dansgolvet nu för tiden, men så är jag ju två barnsmorsa oxå;)

Wanilj
0

#52…. så ni lyckades dumpa ngn så….:o) Annars kan man ju tänka sig "ehhhhh… kan jag också få vara med?"

Linda
0

#31 ha ha ja jag hade för mig det att det betydde så.

#53 Minns inte var länge sedan jag kysstes..

[tiiia]
0

Jag är förlovad och sambo. :)

UlrikaG
0

Gift med barnen och sambo med killen ;)

Illrarna går före men jag har turen att ha träffat någon som tycker om dem lika mycket som jag så det valet kommer jag aldrig behöva göra :)

ibland kan man tro att han tom tycker mer om illrarna än mig :(

Flört

Linda
0

Åh vad härligt:)

Själv har jag förstört med överdos i djur så min sambo är sjukt less på alla djur…Alla som inte går att koka/steka iafHemlis

Thyne
0

Jag har pojkvän sedan snart 27 månader tillbaka.

domiino
0

hmmm jag e en snigel….(singel)..och ska jag vara ärlig så hinner jag inte med pöjkar ju nu heller så jag klagar inte =P

LinneaG
0

Singel,

sofie
0

Sambo sen 3 år och vi har vart ihop snart 4 år. Och så har vi våra 6 bebisar (illrar)

cosmonita
0

Frånskild sedan 10 år. Separerad från särbo sedan 5 år och självvald singel. Trivs så bra med att leva utan partner.

Linda
0

#62 Välkommen hit:)

cosmonita
0

# 63 Tack! Upptäckte sidan för 10 min sen. Är här på en premiärläsning!

TacoBelle
0

Jag är enastående!!! Skrattande

Snuttan
0

Tack CBA :)

Tina_A: Jag vet inte riktigt, vi har inga egentligen helt klara utsagda regler, utan det är mer som att allt är disskuterbart eller man vet vad man får eller inte.
Jag har mkt begränsad sexlust pga bla dystymi/depression och strular egentligen bara med en annan person, har aldrig haft något intresse utav något annat, så jag vet egentligen inte gränsen för vad min pojk anser är okej där. Jag för min del är inte särskilt avjundsjuk utav mig och så länge som han visar att han är intresserad utav mig så är jag lugn (=han har fler strul, om än begränsat). (Tyvärr måste han fjäska rätt mkt med mitt humör för att jag ska vara lugn :p)

Heda
0

Sambo sen 7 månadersen,och varit tillsammans 1 år och snart 2 månader=)

Cattis
0

Gift med världens mest underbare. Fyra egna barn och ett bonusbarn. 16 hästar, 1 hund o 2 stallkatter.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

AusaBausa
0

Gift sen 1,5 år och tre barn.

Cevir
0

#68 Ojojoj. Hur orkar du? :O :P

/ Sara & Casper

[mjuue]
0

Singel… skönt ibland men för det mesta så suger det :P

0

hmm…jag är nog halvsingel? :S

MiaMaria
0

#72 Halvsingel?

0

#73 ja typ halvsingel…snart är jag nog inte det längre

Engla
0

Jag är sambo sedan ett år tillbaka.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Zara87
0

Har varit tillsammans i ca 3år, sambo i ca 2 månader :D

Real
0

Har vart med min pojkvän i 3 år den här söndagen som varit.. Och vi flyttade ihop för ett halvår sen.. nu är det förlovningen jag väntar på=)

sofie
0

Puttar för vi har ju fått nya medlemar

pjuck1
0

sambo med min pöjk, och "kattmamma" till två små ullbollar :) fast det räknas kanske inte… men det är min familj iaf!

Gasoline
0

Har kille som jag som jag innom en snar framtid ska flytta ihop med

Pomperipossa
0

Sambo

Anna77
0

Jag är sambo han friade för två veckor sen så vi ska förlova oss nu om någon vecka! Har varit ihop 4,5 år och han är min stora kärlekKyss (har ett bonusbarn på 9 år och tre katter, oriental, huskatt och cornish rex och en chihuahua)

[Sajberlena]
0

Gift för andra gången med samma man!

Få se nu.. *tänker och räknar*  Totalt har vi varit gifta i 2+7 år, förlovade i 3+13 år och tillsammans i 16 år, skilda i två år och vår äldste son är 18! Jupp, stämmer nog på ett ungefär sådär!

Undra på att man känner att åren rinner iväg…Förvånad

Maja
0

Nu är jag inte singel längre.. ^^ ;) Tihi.. :P

Peppe
0

#84 inte jag heller ^^

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Maja
0

Hihi.. Grattis till dig.. ;)

Eve
0

Har pojkvän sedan ca 2 år tillbaka.. Han bor väl i princip hos mig, så man kan väl nästan säga att vi är sambo..

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Betty
0

PojkvänGlad

Stefan
0

Oj, när jag läser den här tråden kom jag på att jag och tjejen (sambos) har varit tillsammans i 6 år om 2 veckor. Tiden går fort!

[mjuue]
0

Jag vet inte vad jag är nu ^^ Typ halvsingel som Avatar sa tidigare x) För jag vet inte om vi är ihop eller ej…

[jenkass]
0

pojkvän sedan 11 månader! :) (sambo)

SeaHawk
0

Gift

Sandra
0

Har pojkvän sen 3 månader tillbaka. Vi är näst intill sambos också… han är jämt här o jag saknar honom när han inte är här!!! Han bor hos sin syrra annars på en tältsäng så jag förstår att han gärna vill sova i min säng istället =)

Benjy
0

en på g.. =)

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.