Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kläder
Läst 2143 ggr
carolinenswan
0

Söta i samma kläder

Jag tycker det är sött ifall mor och dotter har likadana kläder.

Jag shoppar ofta tilsammans med mina döttrar och ganska ofta kommer vi hem med liknande eller samma kläder.

Är rätt svag för deras tjat så jag tror att många skulle tycka mina tjejer är bortskämda. Men vad gör man inte för sina barn.

döttrarna är 10 12 och 14.

Caroline

Birke
0

Antar att du "mår bra" av att skämma bort dina barn och att dom inte far illa utav det :)

Själv har man aldrig blivit bortskämd.

Buffaomini
0

Kanske söt när dom är yngre. men jag skulle aldrig ha velat matcha min mamma, oavsett vilken stil hon hade.

carolinenswan
0

Barnen får nog hjälpa till och ta ansvar hemma rätt mycket så jag tycker att de kan få vad de önskar sig ibland.

Sen matchar vi ju inte jämt förstås men nu och då.

Birke
0

#3 Ni kanske har samma klädsmak? Bra smak kanske smittar av sig ;)^^

Fiona
0

Häftigt med en mamma med stil, även om jag personligen inte hade velat gå klädd i likadana kläder som min mamma ;)Du verkar ha bra relation till dina döttrar!:)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Ellenfyrkant
0

Jag tycker inte det är så fint. Kanske matcha färg/ stil med yngre barn. Men det ser lite töntigt och för mycket ut annars tycker jag, med samma kläder i olika storlekar. Barn upp till typ 5 år kan gå bra.

Mvh Ellenfyrkant

carolinenswan
0

Vi kommer nog bra överrens mina flickor och jag.

Man kan nog säga att smaken kan smitta av sig åt båda hållen:)

Jag gillar många olika klädstilar och tycker om tidlös elegans lika väl som mer bohemiska outfits. Ibland är det så jätte skönt att bara ta mjukisbyxorna och dunjackan när man far till affären och gömma frisyren under en mössa.