Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettallmänt
Läst 2263 ggr
Linda
0

Örhängen

Själv så har jag oftast pärlor i till vadags, men gillar att piffa upp lite till party såklart.

-vad har ni hällst i öronen?

-Hängande eller pluppar?

-Kanske någon som gör egna smycken tillochmed?

-Hur många hål?

Själv så har jag faktist 7 i ena och tre i andra men det var länge sedan jag satte något i de andra hålen.

/Nyfiken

Alex
0

Har inga alls..:/ Hade för några år sen, men inte så länge. Har i alla fall ett par grymt snygga örhängen, de är hängande med lite röda pärlor och fjädrar.. Kan försöka ta en bild på dem kanske så får ni se. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Eve
0

Jag har 7 hål; tre i ena och fyra i andra.. Jag har alltid en gulddroppe i de nederasta hålen. Sedan har jag vita stenar "pluppar" i de två där det är tre hål och i ett av dem där det är fyra hål… Har två hål i övre örat i höger och där har jag klumpar eller vad man ska säga.. haha.. typ pärlor fast i metallfärg

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

[mjuue]
0

Jag vill börja göra egna smycken :) Och det blir nog av! Men det är så mycket man vill *hihi* jag föredrar hängande.. som syns lite mer. Alla mina örhängen är i silver eller guld.

KajsaM
0

Jag har 3st hål. Och till vardas så har jag ploppar. Just nu "diamanter" :D

Mindfields
0

6 stycken, 2 i höger o 4 i vänster. Använder mest pluppar jag köpt från Pilgrim.

Matilda_91
0

Jag gillar mest hängandes. Har ofta ringar till vardags, alltid i silver ;)

Flisa
0

hm.. får dock inte ha 7-8 hål i ena örat för mamma.. så jag har ett i varje. har oftast liksom.. svartgråa ganska tjocka metallringar med en liten typ mörkt blå "plopp" där nere :)

Tina-A
0

Jag har 5 hål, 3 i det ena och 2 i det andra :) Älskar silverörhängen mest.. Älskar örhängen! Det är ett underbart smycke och kan framhäva så mycket tycker jag!

Brukar variera med långa hängade, stora eller lite mindre ringar och pluppar! Har massor med örhängen

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Pia
0

Jag tog hål i öronen först för ca två år sedan, bättre sent än aldrig:) och endast för att jag kände att jag ville vara egen reklampelare för egna örhängen förstås. Och tja det blir ju mest det då, hängande.

Annars silverörhängen från Yvone Christa eller någon annan konsthantverksmässigt speciell designer.

E_hjo
0

Tre hål. Har nu två gröna stenar och en vit sten. =)

Real
0

Jag har tre hål. Två vanliga längst ner och ett i högra uppkanten.
Men är väldigt dålig med att använda örhängen.. har inga bra som man kan ha hela tiden.. annars störs jag när jag ska sova. Men vart hittar man snygga (icke hängande) stenar eller pluppar;P skulle gärna vilja ha..

Längst upp i örat har jag jämt en ring.. som jag me skulle vilja byta ut till en plupp.. gör så ont att sova när den trycker mot örat hela tiden.. hehe

Faxlin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hmm, jag använder mest hängande örhängen. Har bara hål för ett per öra dock.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dessa två är de nyaste i samlingen dock. Med matchande halsband självklart. Handgjorda är de också. Så jag vet att ingen annan har likadana.

Audiatur et altera pars

bubbelbubbel
0

jag har tre i ena, två små silverringar, och, haha, en stav i det tredje. i andra örat har jag en industrial, en nästan horisontal piercing genom två hål. i en stav på 34 mm.
sen har jag två silverringar också :)

Linda
0

#12 0ch #13 Åh vad snygga och annorlunda!!

Faxlin
0

#15: Ja, de är rätt orginella :-)

Audiatur et altera pars

__iE
0

har två hål o ska nog göra minst två till ;)

men brukar ha 'pluppar' fyrkants diamanter , men dom är inte äkta (;

juliapettersson
0

Ha de två/tre hål i varje öra en gång i tiden, använder bara de längst ner. Har oftast Chanel eller småpluppar till vardags.

Madde
0

Jag har ringar av guld i mina öron, då jag som liten var allergisk har jag fastnat i guldträskte då man inte skulle få nickel av det. Men jag skulle gärna ha andra örhängen när jag är lite finare för att det förhöjer det hela. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

emmaa
0

Mina favoriter har jag gjort själv av två plektrum Glad

pjuck
0

Använder inte örhängen till vardags, joo var tvungen på jobbet men nu pluggar jag ju så då slipper man.

Ska man däremot på nått festligt springer jag upp till pilgrim och handlar nått för kvällen gillar deras priser och smycken.

Tyvärr är jag en "sån".. handlar..använder en gång..sen ner i asken igen för att aldrig mer få se ljuset….

sofie
0

Jag har tretton hål i örat och jag har två små ringar och resten silverkulor.

Hopi
0

Jag har bara ett i varje öra. Använder mest hängande, tex turkosblå hjärtan i glas från Murano,Italien. (Favoriter!) Men har ibland "pluppar" oxå. Men tycker dom hängande som man bara "hänger i" är allra bäst! ;) Oftast silver.

ÅsaF; Jättefiiiina annorlunda örhängen!! =)

Mandysan
0

Jag gillar mest hängande men mitt snyggaste par gick sönder idag Gråter

Så nu sitter jag här med små pluppar i guld med safirer i… (jätte små:P)

Faxlin
0

#23: Tack så mycket.

Audiatur et altera pars

LinneaG
0

jag har fyra hål, tre i ena och ett i det andra. Har nästan alltid två ringar och vanliga titan 'pluppar' i hålen längst in.

mandymoo
0

1 i vänster 3 i höger… har både små "pluppar", hängande små o stora … beror lite på. Men tycker mest om stora *ler*

sofie
0

*putt*

Pomperipossa
0

Sedan jag fick lillan så har jag återigen blivit nickelalergiker… Rent rött guld i bra kvalitet funkar men inget annat..

tillan_93
0

jag har två hål i ena örat o en i andra…  jag vill ha fler men det får jag inte av pappa:P     jag har en väldig blandning  ploppar och hängande.. de beror på vilket humör jag är på!

Neywaz
0

Jag har sex hål, fyra i det ena och två i det andra. Använder olika örhängen men mest blir det pluppar mestadels från pilgrim - jag älskar deras örhängen!

[jenkass]
0

jag har 5 i ena, varav ett i tragus, 3 i andra varav ett i conch.. så använder endast pluppar i silver för tycker det ser för "stökigt" ut om man har massa hängade saker i