Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 639 ggr
[jenkass]
0

Bästa "Summer glove" lotion?

Vilken är den bästa summer glove bodylotion ("brun-utan-sol-effekt") tycker ni? Varför?

Finns ju en del att välja bland nu på marknanden. Bl.a. Dove, L'Oreal paris etc…

Pia
0

Summer glow förmodar jag att du menar, inte glove = handske…;)

Jag har bara provat Dove = ingen höjdare.

Om jag vill bli lite brun om benen innan sommarsolen tar vid brukar jag ta Clarins selftanning milk. Funkar finfint.

[jenkass]
0

haha oj… :P

CBA
0

Jag tycker alltid man får en sjukligt gul ton i huden av brun utan sol produkter och undviker använda dom…jag har ifs inte svårt för att bli brun så ett par dagar i solstolen räcker för att få en fräsch hudton istället för det där vinterbleka.

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

[mjuue]
0

Jag har provat dove :) Jag gillar den! Tog ett tunt lager på ansiktet.. och blev liite brun. Precis som jag ville :D Höll i ett tag också..

Linda
0

Jag tycker dove e helt ok om man mara ska ha lite brun effekt:)

Eve
0

jag tycker man blev så gul av doves :S

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

elin
0

har me provat dove, o fy f*n =/
Fläckig blev man, inte fint.

/Elin

[jenkass]
0

Jag har dove oxå, det funkar jättebra så länge man smörjer in ordentligt, överallt. annars blir det fläckigt på sina ställen.

Matilda_91
0

Första gången jag använde min Dove blev jag aldeles fläckig, plus att den skavdes av under dagen så jag var vit på händerna och i armvecken. Inte fint.

Nu använder jag den bara på benen och fötterna, där är det inte lika noga :)

Linda
0

he he då har jag väll konstig hud eller nått.

KajsaM
0

Första gången köpte Dove så blev jag fläckig på bena, inte fint. Så jag har inte andvänt den så mer :)

juliapettersson
0

Det är lätt att få fläckar utav summer glow-produkter. Huden drar åt sig mycket Dove där den är torr, och då det blir ojämt. Därför brukar jag smörja in mig med en vanlig lotion innan jag har på Dove, då blir det jämt och bra.

KajsaM
0

Smart tips Julia :)

juliapettersson
0

Hihi :)