Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: hår-frisyrer
Läst 2244 ggr
Brownie
0

Röda slingor,hiss eller diss?

Hej igen!

Imorgon har jag då bokad tid för klipp&sling. Är riktigt sugen på röda slingor då det är lite ovanligare än blonda, men eftersom det inte är någon nära som jag vet som har det är jag lite osäker på om det blir bra?

Min hårfärg är typisk ljusbrun. På sommaren blir det lätt fräscha ljusa slingor(därför onödigt att slinga ljust då det blir det naturligt) medans på vintern är jag nästan en hel nyans mörkare.

Så nu undrar jag om det skulle vara helt fel att skaffa röda slingor? Asså jag tänker ju inte på den rödaste färgen de har utan någon fin rödaktig nyans. Kan det bli snyggt? :) Vill bara ha lite back-up på slingorna från alla er experter på sidan^^

[spinn]
0

Jag tycker du ska välja blonda slingor. Hur blev det?

Birke
0

Hör med frisören vad den anser :) Svårt att avgöra för mig utan bild :P

Fiona
0

Hur blev det & vad gjorde du?=)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Brownie
0

Jag frågade frisören när jag var där och hon tyckte jag var något för ljus för att ha röda slingor så hon föreslog att ja skulle slinga mörkbruna och några röda ist,så det gjorde jag! ;) Blev faktiskt riktigt nöjd, är nästan en nyans mörkare nu med röda inslag.

Juicy
0

Nu vill vi se bild! Glad

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Brownie
0

Så fort jag har tid lovar jag att lägga in bild ;)