Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 2706 ggr
Birke
0

Sminktips och sminkningar.

Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi lägger upp sminkningar och sminktipps, för det har alla nytta av!

Birke
0

Det viktigaste av allt, ha aldrig mer foundation är vad du behöver, för det är extremt fult. Om du har ngt du vill täcka använd concealer på just det stället istället för att bygga på ett tjockt lager i hela ansiktet. Naturlig hy är alltid vackrast.

Birke
0

Hur man gör sotning med färg. Hittade på en blogg.

Enkel sotning. Från samma blogg som den övre. Mkt lätt att följa, inte för att jag har provat.

Elshira
0

#2 Tack för den övre länken med färg! Skrattande

Ni som vet bra sidor eller klipp på youtube - tryck in dem här bara! Även jag är överklycklig för tipps! ^^

Hakuna matata!

JMax
0

Bra initiativ Birke!

Rätt nyans på foundation med och noga vid käkar o hals, det ska se naturligt ut.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fiona
0

Åh bra tråd! Återkommer med bra tips när jag kommer på några ;) Följer en blogg och den bruden sminkar fruktansvärt bra , kan länka henne sen!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Birke
0

#5 Bra :) Brukar ofta sitta runt och kolla runt i bloggar efter tips och annat nyttigt.

Birke
0

Nu ska jag prova sminka mig, för o se om det är värt att prova imorron, eller om jag bara kmr kladda till det (bal.).

Fiona
0

HÄR har ni en sjukt duktig tjej :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

JMax
0

#8 Jag kommer inte in på länken kan du lägga in adressen eller skicka den till mig? Det är hon mus tjejjen va, som är så ruggigt duktig? Jag har tappat bort hennes länk…

[PixelMollan]
0

ser inte heller länken!

Fiona
0

Fixat :)

Linda Hallberg är de du tänker på Johanna! =) Fruktansvärt duktig!

Jenny

JMax
0

Ah va bra!! Tack!!

Linda Hallberg var det jag menade ja, henne ska jag se om jag lyckas boka tid hos! Det skulle vara superskoj!

Fiona
0

#12 Ja det hade inte vart helt fel!!!

Jenny

Birke
0

Petar in en fråga- kan man använda flytande concealer tillsammans med mineral foundation i puderform? Eller skulle foundationen bara kaka ihop sig där concealern ligger?

Ebba-A
0

Älskar smink, sminkar mig flera gånger om dagen och testar olika sminkningar ;) Kan säkert fixa lite bilder och beskrivningar på mina favoriter :)

Värd på Choklad iFokus

JMax
0

#15 Jätteroligt! Bilder vill vi gärna se!

JMax
0

#14 Jag har haft en sån som är flytande i penna o den tog jag på lät torka lite och sen på med puderfoundation o det funkade bra, Kakade sig inte.

Birke
0

#15 Bilder är alltid super :P

#17 Tack, då får jag prova det:)

Birke
0

Putt :)

Fiona
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En i fina sprakande höstfärger!

Jenny

Fiona
0

Samma

Jenny

Fiona
0

För extrema dagar ;)

Jenny

Fiona
0

Samma! Tryck upp bilderna i nytt fönster så blir de inte så gryniga

Jenny

Birke
0

Vad duktig du är Fiona :)

Odinn
0

Tips på en väldigt fin party sminkning. Gillar den extremt mycket men har inte grejerna för att göra den.  Den kommer från bloggen beautyfreaks.

http://www.youtube.com/user/louisestyle#p/u/1/V4RVQAIn9e8

"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

Pluupp
0

här är en regbågssminkning! hade lite kul och exprimenterade lite, dock skulle jag nog inte kunna gå någonstans så färgglad, inte riktigt min typ.. Men lite fräsigt är det ju :) bjuder på en bild :)

Pluupp
0

Va fint du sminkar dej, Fiona!! :D

Fiona
0

#24 & 27 Tyvärr kan jag inte ta på mig äran att ha sminkat utan har bara stått modell ;) HÄR är tjejen som gjort jobbet :)

Jenny