Bra kajal
Jag vill ha tips på en riktigt bra kajal som sitter och inte rinner ner under ögat. Jag har en smal plånbok så billiga tips uppskattas. Gärna ett pris runt hundralappen.
Det känns som att alla kajaler jag provar antingen är kladdiga och rinner eller är så torra att de knappt går att måla med.
Le crayon khôl från Lancome är överlägset den bästa kajal jag har testat och tänker aldrig byta. Perfekt pigmentering, sitter bra osv. Vet tyvärr inte vad den kostar med ~150-200 kr.
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny
Niveas kajal, love it, sitter och håller hela dagen! Priset ligger under 100 lappen om jag minns rätt :) Rekomenderar starkt!

Jag har en eyeliner-penna från Isadora för 95 kr och den sitter jätte bra! Ser ut som en tuschpenna :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#3 Hur vässar man den då? :P

#4 Det är alltså ingen kajal utan en eyeliner, men den är lätt att måla på och funkar lika bra som kajal :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
jag vill rekommendera en kajal från claudia, väldigt billig och sjukt bra! 25kr kostar den och eftersom det blir så intensivt (man kan ha den på "vattenlinjen") så håller den länge! En riktig favorithttp://www.claudia.se/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage_claudia&product_id=89&category_id=7&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26!
www.strangegirlyouknow.blogspot.com