*Tjejfest*
Nu ViLL Jag Ha TipS På HuR Man FörHöjEr StÄMnInGEn pÅ tJejFeSTen!
Allt från kareoke-dvds, maten, drinkarna, tilltuggen, musikval, skvallerplatser och värdinnerollen!
Jag ska ha ett snuskparty ^^.. En visning av sexleksaker och sånt.. sen drar vi ut på lrogen =)

#1 Åh får man komma?;)
snuskparty… jaaa, men det fungerar ju på tjejfester, hur kommer det sig egentligen? Har aldrig varit på ett sådant där både män och kvinnor varit gäster 
Det är kul med såna demonstrationspartyn av olika slag. "Vårt gäng" hade en makup-kväll, då alla kom osminkade vi hjälpte varandra med smink och hår, det var faktiskt jätteroligt och annorlunda. En tjej kom och demonstrerade för oss och gav även tips och råd om hur vi alla borde sminka oss olika osv.
Linda - Ja, klart du får om du vill =).. Du är så välkommen så ;)
För några år sedan körde vi en lek på förfesterna få att få igång det hela..särsklit om det var tjejer med som inte kände alla. Man skrev olika ord på många små lappar som man la i en skål.. sen gick man gänget runt och drog en lapp. Det ord som stod på lappen skulle man få in i eb beättelse, något man själv har varit med om. Har man inte varit med om något där det ordet finns med fick man hitta på något, fick man ett visst antal att skratta blev det godkänt…klart att berättelserna blev mest sex relaterade, men det var ett kul sätt att få folk att slappna av och lära känna varann.
#5 smart!
Heh, det skulle vara kul att ha en sån riktig "gamla tiden" fest (om man fortfarande pallade det) med alla gamla lekar och sånt man hade för sig.
Oftast spårade det ut, blev alldeles för mycket "dricka för fort-lekar" och "jag har aldrig" varianter… men det var roligt. Tills nån blev fylle-sjuk :(
En annan kul sak vi gjorde var att sätta på en skiva (absolut love songs) i hörlurar och så fick personen som hade hörlurarna på sig sjunga högt och så spelade vi in det. Oftast hemskt falskt och med många omedvetna fel i texten. hysteriskt elakt… inget jag skulle våga idag antar jag.. men typiskt elaka tjejfest upptåg.. hihi jag har fortfarande kvar banden.. 
#3 Då blir det som dom skrev i tidningen om Gry Forsells sexresa". Haha, jösses är allt jag har att säga :P

#4 vill ni dras med en tant så visst jag kommer;)
-Passa dig inte så jag tar dig på orden:)