tips emottages tacksamt -maskerad :)
Ska på en maskeradfest i mars som har tema tv -och dataspel. Och jag har iiiingen aning om vad man ska ta på sig…
Har ni någon idé?
Zelda! ;D
Super Mario! Så kan du be nån kompis klä ut sig till Luigi haha :)
Tänkte också på Super Mario :)
Alltså det finns ju hur många tv och dataspel som helst :) Finns fotbollsspel,hästspel,thesims,supermario mfl :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
The Sims vore ju klockrent!! Kom med en grön grej över huvudet o va allmänt efterbliven haha :)

Hahaha gillad #5 förslag ;) Tänk på något tv/dataspel som du brukar spela och luska ut vem du kan tänka dig att vara!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#6 anledningen till att jag ber om tips är för att jag inte spelar nåt överhuvudtaget och därför har dålig koll :p

#7 Aha! Men som sagt så finns det ganska mycket att välja på från Super Mario och sen finns ju en hel del filmer som spel också… Ska fundera lite
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Köp ett billigt diadem och gör en grön trekant i kartong och tejpa på :P Så är du med i the sims, hahaha. Googla det så får du se hur den ser ut. Skulle vara skitgrymt xD