Löshår? Första gången!
Hej jag är sugen på att börja med löshår.. Är så trött på min längd. Vill så gärna ha längre hår. Men vill att de ska se så naturligt ut som möjligt! Hur ska jag få till färgen rätt? Det är väl det jag är mest bekymrad över. Hur ska jag vårda det? Vart kommer man billigt undan? Vill inte lägga en förmögenhet på löshår. vill bara ha det ibland när jag ska göra mig lite extra fin. Jag tonar håret, färgar det inte. Hur ska jag få till färgen? Och även varje gång jag väl använder ordentlig färg så tonar de ner sig rätt fort och blir ljusare efter några tvättar. Hur får jag det att funka? vill inte ha olika hårfärg på vanliga o löshåret. Vart köper ni erat löshår? På nätet? Eller i någon butik? Mycket tacksam för svar, har tänk på detta länge o nu ska det allt bli av. Kom igen? Hjälp mig här?
Jag har löshår och hoppas kan hjälpa dig! Du ska ha riktigt remy hår, inte syntetiskt. Det är typ plast, och man kan inte tupera, locka, platta eller färga. Det där med färgen kan vara ganska klurigt. Hittar du en butik nära dig så kan du ju gå dit och prova vilken färg som passar. På rapunzel kan man få hem några slingor som man kan kolla vilken nyans man ska ha. Dom har även bra kvalité där så det rekommenderar jag. Finns det ingen i din nyans kan du kanske köpa ett ljusare och färga med din färg. Du tvättar det som vanligt hår. (Om du har clips tar du ju av och tvättar)
"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"
#1 Tack för tipsen :)

Den här tjejen har bra koll på löshår!
Fråga henne eller kika på hennes gamla frågestunder för att hitta svar på dina frågor :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#3 tack tack :)