Foundation
Jag har använt foundation så gott som varje dag i ett halvår. Och det är det att efter ett tag så började jag få finnar i pannan av foundationen. Dum som jag är så använder jag samma foundation (alltså samma produkt, den är inte gammal) än och jag måste ha foundation på mig varenda dag. Tycker denna foundation är väldigt bra förutom att jag får finnar i pannan av den..
Vissa säger att om man använder dagcreme under så slipper man finnarna men jag har provat flera dagcremer och då blir huden jätte fet och äcklig.
Behöver tips på andra foundation som man INTE får finnar av och som täcker bra… & bra dagcremer som man inte får fet hy av!
Köp en dagcreme för fet hy och låt den sitta på minst en halvtimme innan du tar på foundationen.
Vilken foundation kör du på nu?
Jag rekommenderar varmt MUS Cover All Mix Concealer. Trots att jag har akne och ganska kraftig ärrbildning täcker den allt jag vill täcka så pass bra att jag inte ens är i behov av foundation längre. När jag väl kör på foundation är det MUS Matt Foundation som gäller, även den rekommenderas.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Tror den heter Olivia och kommer från Apoteket :)
Make Up Store's produkter verkar verkligen super bra :)
Personligen så gillar jag loreal paris foundation
Den passar min hy bra och är inte dyr :)
Dom här två är mina favoriter
Loreal paris - true match - ca 149 :-
Loreal paris - visible lift - ca 175 :-
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus
jag använder true match foundation, funkar jättebra och får inte finnar av den, men iofs så har jag inte ens foundation på pannan eftersom att jag tycker det är onödigt :)