KÖPES - Fiskar/pippitröja
Hej!
Söker antingen någon som har lust att sticka en fiskar/pippitröja (betalar) eller någon som säljer en! (vuxen eller större barnstorlek)
Hör av er!

Åh, den är så snygg! Skulle oxå vilja ha en sån *_*
Håller med. Men det är väldigt svårt att få tag på en sådan om man inte känner någon som stickar :)

Oh, jag har ju en san som ligger och draller i nagon lada nagonstans hemma hos mamma och pappa.. Helt fel land dock :P
// Amanda

Kolla tradera där borde finnas en del sen har jag sett en i butik nyligen men jag minns som vanligt inte var men jag pillade på dem o funderade på om jag skulle ha en…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag har kollat på tradera och det är för stora/små storlekar. Men kommer du ihåg vilken butik det var? Hade vore super om du kom ihåg!

Jag vet att Lindex har i barnstorlekar för där har jag köpt barnens. Funderar på om det var Cubus som hade i vuxenstorlekar…jag ska fundera vidare, det var iaf en butik i Linköping för det var inte i går…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Finns många som stickar i vårat land men vill man ha en handstickad får man vara beredd att betala en del.
Baldershage.se! Finns även en butik ute på Käringön som säljer men det kanske är lite jobbigt att åka dit om du inte bor i Bohuslän ;)
Märket Holebrook (tror jag det hette) har sånna för 600 kr, min kompis har iaf en där ifrån :) Sök på google!
Här!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#10 Precis ;)

Fanns hur många som helst i Borgholm i sommras :)
golf.ifokus.se
Jag har stickat ett par såna där, rätt roligt med mönstret på dem, det händer saker hela tiden. 600 är ett fynd ska man sticka en sån där skulle nog iallafall jag ta närmare en 1000 lapp eller nått. Garn kostar, arbetet kostar osv.
Men de som man köper i affär är troligen inte handstickade :P
Nej vilket innebär att kvaliteten är urdålig.
Jag köpte en pippitröja i höstas på tradera. Denna var dock inte riktigt vit utan nästan lite beige aktig så den ska säljas. Oanvänd och köptes för 450 kronor. Hemstickad
Någon som är intresserad? Hör av er till isabelleg.blogg.se@hotmail.com