Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: shopping
Läst 333 ggr
[jenkass]
0

legavenue.se

Hej på er, (vet inte om jag satte denna under rätt tråd nu men..)

Undrar om det möjligtvis finns någon här inne som handlat något på http://www.legavenue.se/butiken/ ?

Isf. hur fungerade det? Var det några problem med frakt eller liknande? Har själv varit i kontakt med dem via mail, men blivit lite skeptisk till deras svar ang. deras produkter, säg till mig om jag har fel… Vore väldigt tacksam eftersom att dom har såååå supersnygga skor Glad

Linda
0

Tyckte att det var lite osmakligt:/ i deras shop..

[HannahoHenrik]
0

Om jag inte missminner mig så är det dem som har skobutiken.se (får iallafall nyhets brev ifrån legavenue fast jag köpte ifrån skobutiken) Jag köpte ett par vanliga pumps där för ett tag sen men det var fel storlek så jag mailade dem om att byta till större storlek då deras skor var extremt små i storlekarna iallafall dem jag köpte, man skulle maila dem innan man retunerade en vara för att få en kod man skulle skriva på paketet men iallfall,  jag fick inget svar så jag fick lägga ut skorna på blocket istället.  Så jag tycker deras service är dålig!

[jenkass]
0

hmm ja.. det låg ute en skitsnygg klänning på deras hemsida som jag ville ha, men väntade med att beställa innan jag fått pengar. Å när jag väl hade pengar så fanns inte klänningen kvar, så jag mailade dem och fråga om de skulle få in den igen. Då svara dom med att jag kunde ringa in och beställa och få den isf. ? Det tyckte jag lät lite skumt.. hmm men aja..