Säkra sajter
Jag är ganska så kritisk till nät-shopper eftersom man hör så mycket om att man blir lurad på pengar och massa sånt.
Men ofta hittar jag grejer i tidningar och här till ex. som bara finns på nätet. I den här tråden tänkte jag att vi kan skriva som små recensioner om sajter som du handlat nåt ifrån, om den levde upp till dina förväntningar, om den är seriös osv.

Nelly.com är super! Snabb leverans (två dagar), kläderna uppfyller förväntingarna och ja dom är bra helt enkelt.
Bubbleroom.se har inte alltid uppfyllt förväntingarna, kläderna ser oftast snyggare ut på deras bild än i verkligheten. Vet flera dom ex. har skickat fel jeans till.
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
H&M gillar jag:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 och #2 Kul att ni skrev :)
Jag kan tyvärr inte tipsa om nån än. Ska försöka mig på Shock's hemsida nån dag. :)
#3 Har beställt där ifrån, vet inte exakt hur lång tid det tog innan det kom, men man var typ tvungen att köpa för över 200 för att kunna beställa?! Nåja, fina kläder är väl huvudsaken!
"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

bjuti.se snabbt o säkert o massa härligt smink och kroppsprodukter.
Är butikerna anslutna till nått som heter klarna eller vad det är så ska de väl vara säkra tror jag. Har för mig att de har reklam om att man får varorna innan man betalar.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#4 Okej, det låter inget vidare. Men kläderna är fina, det håller jag med om :)
#5 Låter bra, får kolla där nån dag :)
Putt!
Kan tillägga att jag tänkte köpa ikväll och gärna ville veta :)

Eleven o ELF vet jag är bra, Cloey har jag inte beställt ifrån än men funderar på att göra det.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Okej, tack för svar :D