Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etiketthår-frisyrer
Läst 2883 ggr
xcandygirl
0

Frisyr och hårfärg?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I maj färgade jag slingor i mitt hår. Jag ville ha vitt, och det var precis så jag sa till min frisör, vitt, men det blev lixom kissgult/blont. Jag blev ju väldigt missnöjd, men har lärt mig att få det så snyggt som möjligt. Jag funderar på att färga hela mitt hår mörkare brunt nu. Förutom slingorna är min hårfärg helt naturlig. Men det är så jag tror skulle bli snyggt, men jag undrar vad ni tror.

Men iallafall så är det ju iallafall dags att klippa sig igen snart, och jag undrar vad som skulle passa mig. Jag har uppklippt nu, men det har ju växt ut. Mitt underhår har ju ochså gjort det, men jag tycker inte mina etapper är snygga längre. Det syns nog inte på bilden, men jag har en "lättframkallad" (haha xd) dubbelhaka, så jag vill inte ha så kort hår.  "Tacksam för svar" haha (:

Fiona
0

Tror att du skulle passa i mörkbrunt hår :) Jag tycker att det är snyggt att ha hela håret i samma längd så vill du ha det så är det ju bara att toppa det slitna!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

xcandygirl
0
Emelie89
0

Vitt/platina är väldigt svårt att få, det tar oftast ca ett år om man inte vill bleka sönder håret.

Jag tror du skulle se grymt fin ut i mörbrunt och en lite rockig längre lugg som går nedanför ögonbrynen samt etappet som framhäver kindbenen och gör ansiktet smalare! :)

Lägg gärna upp en bild sen! :)

xcandygirl
0

tack så mycket, det ska jag. :) Bara det att jag kom på att jag har en mamma som inte gillar att jag färgar håret så mkt, så vi får se hur det blir med det haha :/