Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 1120 ggr
mandymoo
0

Nivea

Vad gillar ni Nivea´s hudkrämer?

Jag brukar inte köpa dom, men så tog min Clairns slut o torr som bara den i ansiktet. Så på Coop så köpte jag en Nivea Visage Light Moisturizing Day Care - 50 kr… tänkte att jag provar.

Och måste säga att jag är otroligt positivt överraskad. Blev jätte nöjd med den. Så nu måste jag ju fråga … hade jag tur nu eller är dom bra… har jag bara missat något?

juliapettersson
0

Jag har Aqua Sensation, den funkar jättebra på min hy.

sarae
0

jag kan inte använda nivea produkter alls…får utslag och finnar.. ;(

mandymoo
0

Jag har vissa partier i ansiktet som ofta blir torra o om jag använder "fel" produkter så blir dom ännu rödare o svider som bara den… så det är med stor försiktighet jag provar nytt… men vart väldigt glad att den här fungerade så bra

bubbelbubbel
0

aah, har också aqua sensation, ME LOVE ! :D

bebbe
0

Det enda jag andvänder är enkelt Nivea Milk

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Sandra76
0

Jag gillar deras dusckrämer och bodylotions, men inte deras ansiktsprodukter.

SeaHawk
0

Jag brukar faktist inte använda den så där väldigt ofta faktist… men man skulle kanske prova för att se om skäggstubben blir lite mjukare? =)

mandymoo
0

#7 ja man kan alltid prova ;)

Leffe
0

Jag använder Nivea for men After Shave Sensitive Balm de gånger jag rakar mig samt Sensitive Moisturising Lotion dagligen. Tycker de känns skönt

mandymoo
0

Jag har nu provat den här krämen ett tag o ska helt klart prova lite flera av deras produkter.

Köpte även deras ögon makup remover o dottern vart jätte nöjd… får se när jag provar den ;)

mandymoo
0

Jag var ialla fall lite "snäll" o skrev till Nivea att jag faktiskt var väldigt nöjd med just den här krämen… tänkte att dom kanske skulle uppskatta lite beröm i sin mailbox då o då *Ler*

O hörde inget från dom förrän idag… då dimper det ner en påse med hand kräm o bodylotion.. ja jag bara tackar… var ju inte alls så dumt *ler*

E_hjo
0

#11 Åh, då kanske man skulle ta å skriva ett brev själv… Oskyldig

[mjuue]
0

Smart trick ju xD Tjäna lite pengar på o göra så liksom ^^

mandymoo
0

Ja man måste ju kunna tala om när man tycker något är bra också *ler*