Nivea
Vad gillar ni Nivea´s hudkrämer?
Jag brukar inte köpa dom, men så tog min Clairns slut o torr som bara den i ansiktet. Så på Coop så köpte jag en Nivea Visage Light Moisturizing Day Care - 50 kr… tänkte att jag provar.
Och måste säga att jag är otroligt positivt överraskad. Blev jätte nöjd med den. Så nu måste jag ju fråga … hade jag tur nu eller är dom bra… har jag bara missat något?

Jag har Aqua Sensation, den funkar jättebra på min hy.
jag kan inte använda nivea produkter alls…får utslag och finnar.. ;(

Jag har vissa partier i ansiktet som ofta blir torra o om jag använder "fel" produkter så blir dom ännu rödare o svider som bara den… så det är med stor försiktighet jag provar nytt… men vart väldigt glad att den här fungerade så bra
aah, har också aqua sensation, ME LOVE ! :D

Det enda jag andvänder är enkelt Nivea Milk
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Jag gillar deras dusckrämer och bodylotions, men inte deras ansiktsprodukter.
Jag brukar faktist inte använda den så där väldigt ofta faktist… men man skulle kanske prova för att se om skäggstubben blir lite mjukare? =)

#7 ja man kan alltid prova ;)
Jag använder Nivea for men After Shave Sensitive Balm de gånger jag rakar mig samt Sensitive Moisturising Lotion dagligen. Tycker de känns skönt

Jag har nu provat den här krämen ett tag o ska helt klart prova lite flera av deras produkter.
Köpte även deras ögon makup remover o dottern vart jätte nöjd… får se när jag provar den ;)

Jag var ialla fall lite "snäll" o skrev till Nivea att jag faktiskt var väldigt nöjd med just den här krämen… tänkte att dom kanske skulle uppskatta lite beröm i sin mailbox då o då *Ler*
O hörde inget från dom förrän idag… då dimper det ner en påse med hand kräm o bodylotion.. ja jag bara tackar… var ju inte alls så dumt *ler*

#11 Åh, då kanske man skulle ta å skriva ett brev själv… 
Smart trick ju xD Tjäna lite pengar på o göra så liksom ^^

Ja man måste ju kunna tala om när man tycker något är bra också *ler*