MUS foundation
Hej!
Jag planerar att testa en ny foundation från Make up Store, men vet inte vilken av alla deras foundations jag ska välja.
Jag har inte jättedålig hy, men blir stundtals väldigt flammig och röd i ansiktet (inte på grund av genans). Vill ha en täckande foundation som ger lyster men ser naturlig ut. Kan få torr hy i pannan men lite fet, och glansig på näsan.
Tacksam för svar! 
Jag använder MUS concealer 'Cover All Blue' först, då jag upplever att om jag bara tar foundation får mina blämmor en blåaktig ton som lyser igenom. Efter det har jag MUS 'Liquid Foundation' i nyansen milk.
Ihop täcker dessa riktigt bra, jag har dålig hy och ofta problem med kraftig acne, men dessa hjälper mig igenom vardagen
Rekommenderas varmt! Finns ju även Cover All Red och Cover All Mix om inte blue är något för dig.
Vill du enbart ha en foundation finns ju en hel del andra foundations som är lite mer täckande än den flytande, kika på deras hemsida så finns beskrivning av alla produkter!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#1 har gett dig bra tips, känner du dig fortfarane osäker så skulle jag rekomendera dig att gå till ex. Kicks (eller annan kedja som säljer MUS) och rådfråga =)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Tack för svaren!
Jo jag har cover all mix, och den är ju grym. Därför ville gärna prova deras foundation också. :)
Får väl ta mig en tripp till MUS eller Kicks, det är ju viktigt det där med att hitta rätt nyans.
Det jobbiga är att MUS alltid "tvingar" på en (mig) massa dyra penslar, jag har så svårt att säga nej haha!
Uppnår man verkligen bäst resultat med just deras borstar eller går det lika bra med budgetvarianter?
#3 Till deras foundation har jag faktiskt en MUS borste, men till concealern har jag en billig som funkar bra ändå. Stå på dig och i värsta fall kan du ju säga "jag har redan borstarna, men tack ändå" ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling