Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: shopping
Läst 1266 ggr
Anna
0

Felleveranser som blir rätt

Någon som varit med om att ni beställt en vara och fått hem en annan, men bestämt er för att behålla varan ändå? Eller bara felleveranser i allmänhet? Berätta! Flört

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anna
0

I fredags beställde jag hem klänningen Reese av Motel från Nelly, den sista i min storlek. I går fick jag hem paketet, med en annan klänning… Fiona av Motel, i samma färg och storlek. Först var jag så arg så jag bara tänkte slänga sk*ten på retur, men efter att ha pratat lite med kundtjänst (som även gav mig 60 spänn i kompensation, haha) lugnade jag ner mig och bestämde mig för att jag skickar tillbaka den om/när "min" klänning kommer in igen, vilket kan bli typ imorgon eller om tre år…

Idag har jag varit hemma med feber hela dagen, men nyss när jag orkade mig upp en sväng ur sängen tänkte jag även att jag faktiskt kunde prova klänningen jag fått hem. Sagt och gjort - den satt hur bra som helst, perfekt i storlek och dessutom mycket snyggare på än vad jag trott. Så ja… Jag behåller den, helt enkelt Flört En fågel viskade i mitt öra att den även egentligen var lite dyrare än den jag beställde, så ja… Haha.

Klänningen jag beställde ser ut såhär och den jag fick hem (och behåller) är denna.

Kan även tillägga att detta var första gången någonsin som Nelly krånglat för mig och de skötte det ändå relativt snyggt och var trevliga att prata med.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

JMax
0

Hehe! Häftig historia, kul att du gillade den andra klänningen med! De var riktigt snygga båda två!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Isak
0

Jag skickade tillbaka en mobiltelefon för att få en ny annan modell istället då vi hade fått skicka den på lagning 3 gånger. Fick den nya och skickade tillbaka den gamla, men efter drygt 3 månader så fick vi en avi från något serviceställe och i paketet låg den telefon vi trodde att vi skickat tillbaka till affären.

Vi behöll telefonen och de har inte frågat efter den än.

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

Fiona
0

Näe inga lyxiga felelveranser här inte!!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg