Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: ot-off-topic
Läst 1132 ggr
elli-kleo
0

OT - fel på vara efter lagning inget kvitto

Jag köpte en klocka för ca 3 månader sedan. Efter att jag haft den på mig 2 gånger märkte jag att den var trasig. Klockan hängde inte med i tiden. Jag gick tillbaka och klagade. Jag fick ingen ny som jag tyckte att jag borde få eftersom det var fel vid köp. Men jag skulle få den lagad. Enligt konsumentköplagen ska man behöva vänta i 10 dagar, men i butiken sa dom 3 veckor! och så tog det nästan 5!! När jag lämnade klockan ville dom ha tillbaka kvittot, dom sa att jag skulle få tillbaka det när jag hämtade klockan, vilket jag inte fick. Nu har det blivit samma fel på klockan igen och jag har inget kvitto! Vad gör jag? Blir så otroligt less på det här. Jag ska kräva pengarna tillbaka, vill inte ha den där sk*t klockan -.-

- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

elli-kleo
0

putt

- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

JMax
0

Tycker helt klart att du ska kräva pengarna tillbaka!

Dålig service och samma fel på klockan trots att de haft den så lång tid. Dåligt av dem.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fridaaaa
0

Tycker att du ska gå dit och klaga, för så får det absolut inte gå till!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fiona
0

Tycker också att du ska gå och begära pengarna tillbaka, gå inte med på något annat än att få pengarna tillbaka när dom bettet sig så!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg