Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettnaglar
Läst 8114 ggr
Anna
0

Naglar just nu

Posta bilder på hur era naglar ser ut just nu!

Kanske ger lite inspiration att måla och fixa dem… Glad

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I fyra veckor har mina sett ut såhär… Somrigt iallafall Flört

annaattlid.se

Anna
0

Idag tröttnade jag dock då det var minst sagt utslitna färger och dessutm hade mina naglar växt otroligt mycket, så nu ser de ut såhär! Ojämn och vacker fransk manikyr, haha.

Och nej det är varesig blod eller sylt eller färg eller något annat jag har på fingret vänster lillfinger, det är ett födelsemärke Tungan ute

annaattlid.se

Musiken
0

Och jag som precis pillat/bitit ner mina naglar totalt efter nagra stressiga dagar… Rynkar på näsan

ssofia
0

Naglarna som de såg ut runt midsommar.

Just nu är de bara vita.. Skrattande

Blir lat under sommaren, orkar inte med fransk manikyr utan håller mig till enfärgat då det är lättare att "laga" om man stöter till dem (vilket jag rätt ofta gör nu under sommaren..) Glad

JMax
0

Mina är naturella just nu. Perfekt med lite inspiration!

Funderar på att göra i ordning dem på salong i augusti.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Emelie-G
0

Mintgrönt nagellack, har dock för korta och fula naglar för att vilja visa dom här haha ;)

[Wera]
0

Jag har fruktansvärt korta, tunna och sköra naglar som jag biter sönder :( uschusch!!

Gillar #1 starkt, hihi :D

neonrosa
0

Mina är mörkröda :) Och jag veeet att det ser fult ut haha men jag målade bara över det gamla lacket som var halvt bortskaft, kanske inte var en så bra idé trots allt…

Fiona
0

Avskavt korallfärgat, ska dock ta bort och måla om snart…

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

hugoochip
0

Super med lite inspiration!

Ska gå och måla dom nu^^

yoanna
0

Vilket nagellack har du? :))

JMax
0

Tack för påminnelsen!! Hade glömt bort att jag skulle boka tid, får ringa o göra det i morgon.

elyse
0

Transparent guldfärgat med lite glitter i. Passar bra nu när man är solbränd + att färgen passar till det mesta.

Fiona
0

Måste ta tag i mina naglar!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Tove-
0

målade dessa idag ^^ China Glaze är absolut bästa nagellacket som finns!

Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

Tove-
0

Såhär såg de ut för ett tag sedan :P

Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

yoanna
0

#16 vilken färg/märke e ddet på lacket?

Tove-
0

Det rosa är "Dream" från Mavala och strecken är "Silver", även det från Mavala. Glitter-strecket är också silver, men jag gegga på glittrig ögonskugga ovanpå xD

yoanna
0

#18 hehe okej, snyggt iallafall :D

Tove-
0

hih tack :)

Ellenfyrkant
0

A la naturell, ganska jämt filade. Flört

Mvh Ellenfyrkant

JMax
0

Naturliga med en snygg jordkant under…

Ebba-A
0

Naturliga här med, efter att ha målat om naglarna två gånger i veckan i flera månader tänkte jag låta dom vila lite över sommaren.

Värd på Choklad iFokus

[BonnieL]
0

#15: Dom var riktigt snygga!
Vart kan man köpa China Glaze?

Är det något särskilt nummer på det gröna, har letat efter grönt hur länge som helst. :P

Tove-
0

Jag har hittat China Glaze på kicks, PUB och åhlens och den gröna färgen heter typ Kiwiw cool-ada. :)

Tove-
0

Såhär ser dem ut nu =)

Lite lika #1 :)

Fiona
0

Mina är knalligt oranga just nu!

Jenny

JMax
0

#26 Snyggt!!

[BonnieL]
0

Just nu har jag svarta tippar och genomskinligt ovanpå det, börjar dock bli väldigt slitet, så jag tänkte måla om dem till mintgrönt. ^^

Tove-
0

#28 Tack :D

Musiken
0

Nerbitna med korallfargat lack

Ida-M
0

Jag har lackat med vanligt genomskinligt lack, så nu glänser de för fullt :D

[BonnieL]
0

Såhär ser mina ut nu;

Birke
0

#33 Häftigt :)

JMax
0

#33 Grymt!! Skitsnyggt!

Ellenfyrkant
0

Rött halvbortskrapat klarrött lack. Flört

Mvh Ellenfyrkant

JMax
0

Ett skumt lack från Isadora som började flaga erfet två timmar…

JMax
0

Dottern fick ljusrosa o blå.

Katter3
0

Jag brukar inte ha nagellack så ofta, och när jag har det är det oftast genomskinligt. Men nu är de blå, känns lite ovant!

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

[BonnieL]
0

#34, #35: Tack! :D

Inaarah
0

Blir så inspirerad! ;)
Ska inhandla några nya snart, har tröttnat på mina jag har nu! ^^
Tips på färger? Glad
Just nu har jag turkos, ljusrosa, chockrosa, svart, blå, svart/grönt, ett lila. De andra har jag fått slänga.

Musiken
0

Ni med fargglada naglar, vart har ni kopt era lack ifran? Kopte 4 st idag (ljusrosa, ljusbla, och tva olika lila), men de tacker ju inte! Och med fler an 2 lager sa blir det ju sa tjockt att de far djupa repor pa en gang Obestämd

OPI har jag mest hort daligt om av de som anvant dem (med mycket bra i recentioner och tidningar), och jag har inte alls lust att lagga ner sa mycket pengar pa nagot som kanske inte lever upp till sitt rykte..

Inaarah
0

#42 Det händer att jag köper H&M's egna. Med Depend's nagelstärkande ovanpå, så brukar det för mig hålla minst upp emot en vecka. Men det kan ju vara individuellt dock.

Tove-
0

#42 CHINA GLAZE ;D

Jag tycker att OPI är bra, och egentligen är det inte speciellt dyrt, det är ju ändå 15 ml i en flaska. T ex, Mavalas flaskor innehåller 5 ml och en sådan kostar 40-50 kr så jämför man det med OPI's pris på 150 kr så blir det ju inte så dyrt. =)

Inaarah
0

#44 Vad kostar China glaze? Aldrig provat men känns som jag borde göra det! Flört

[BonnieL]
0

#45: Mitt (#33) kostade 99 kr på Kicks i Malmö Oskyldig

Inaarah
0

#46: Tack Bonnie :)
Lär bli ett när jag åker till stan här i veckan! Skrattande

JMax
0

Isadoras lack var ingen hit iaf, köpte tre färger å de nöttes av redan efter ett par timmar…tummen ner

Ebba-A
0

Har korallfargade just nu, kopte ett jattebra billigt nagellack har om dagen och det var superbra! Sa ska kopa nagra fler sen.

Värd på Choklad iFokus

Ida-M
0

Såhär såg mina naglar ut i måndags, nu är de rosa med 2 stenar på varje lillfinger. Kan fixa bild ikväll ;)

Tindrar
0

Just nu är mina målade med baslacket i manikyr (det genomskinliga/rosa/beige) för att mina naglar ska hålla och inte ha någon riktig färg. Men snart ska jag måla om naglarna när dom växt ut en bit. Sen kommer jag bita ner dom när jag börjar skolan pga stressen ;/

JMax
0

Jag fick ett besök på nagelsalong av en kompis som kom o grattade mig i dag så nästa vecka blir det nått läckert!!

Birke
0

Mina naglar är hemska. Korta och i dåligt skick, skivar sig pga att jag håller på emd vatten så mkt på jobbet.

YellowKiwi
0

Just nu är mina målade med baslacket i manikyr (det genomskinliga/rosa/beige) dom är oerhört fula och nedbitna, ska vänta tills dom växt ut :) Då ska jag köpa nya nagelack och sen blir det att måla 8'D

YellowKiwi
0

#33 Älskar't :D Hur får du så långa naglar ? Skrikandes

hugoochip
0

Just nu är mina naglar rosa:)

Tove-
0

=)

YellowKiwi
0

#57 Vilka fina ! Förvånad

Tove-
0

#58 Tack så mycket =)

JMax
0

#57 Läckert!!!

Birke
0

#57 Skitsnyggt :O Måste se till att köpa mig lite lack så att jag ocksåp kan pyssla.. (när jag lyckas få till ngr snygga naglar).

Fiona
0

#57 Snyggt!

Jenny

ssofia
0

Hur gör ni för att få dem att hålla länge?

Själv brukar jag försöka måla grund + ett lager färg en dag.. nästa kväll fortsätter jag :)

Tove-
0

Haha, ränderna på nageltopparna ska se ut som zebra-ränder, men det ser mest ut som om jag inte kan hålla i en pensel utan att kladda ;D

JMax
0

#63 Jag får det aldrig att hålla bra…Jag brukar lägga ett lager överlack det förlänger livstiden lite och när jag har gjort naglar på salong så lägger jag ett lager över varannan dag ungefär men det håller ju ca: 6-8 veckor.

#64 Jag tycker det ser helläckert ut jag!!

Birke
0

Just nu är min högra hand helt fri från nagellack, och min vänstra ser ut som en färgkarta. Hemskt fult, men det ryker nu. Ska måla på.. hm.. ett röd-rosa lack. Mina naglar är hemsk korta, ser inge bra ut ><

[littleoldme]
0

Hej!

Jag blev lite inspirerad och testade att måla mina naglar i tre olika färger, varav ena färgen är en vit linje mellan de två andra färgerna och jag använde mig av en tandpetare för att få så tunn linje som möjligt men tycker det var lite svårt ändå att få en rak, jämntjock linje…

Någon som har ett annat förslag på vad man kan använda om man vill ha en tunn linje, förutom tandpetare :P

Birke
0

#67 Pensel så klart:D

[littleoldme]
0

#68 Hehe, ja, jag googlade lite efter att jag skrivit inlägget och hittade massa roliga saker som ska beställas… :D

Birke
0

#69 Va kul! Då kmr du alltså kunna göra massa kul med naglarna att visa här ;) På ebay kan man hitta roliga saker till naglarna!

JMax
0

#69 Vad hittade du då? Var det nån rolig hemsida?? Då måste du länka ;o)

Nu när jag fixade naglarna på salong fick jag handmålad dekor på tummarna (ja bilder kommer…skäms) hon hade nått lack med aslång smal pensel i locket. Aldrig sett förut.

En kompis har lack hon köpt på Tradera som det är som en slags spets på man kan göra dekorationer med. Ska se om jag kan hitta dem.

JMax
0

Birke
0

#72 Sånna finns det massor av på ebay, och där är dom säkert billigare.

Ebba-A
0

#72 Tycker dom lacken är skitdåliga. Köpte en av dom på en marknad en gång, och ur "rör-delen" kommer det inte ut någonting om man inte trycker jättehårt och det är svårt att trycka hårt och samtidigt få en rak linje. Och penseln är i stort sett ohanterlig, den är alldeles för lång och det är omöjligt att måla ett jämnt lager. Och dessutom är själva lacket av dålig kvalité och ramlar av efter någon dag (både om man målar hela nageln eller något steck, oavsett överlack).

Värd på Choklad iFokus

riiffen
0

#33 Är det dina naturliga naglar? :)

medarbetare på allergier.ifokus .

JMax
0

#74 Det följer ju  med en liten nål man rensar röret med, det får man göra ganska ofta men det funkade bra. Hon gjorde dekorationer på mig o de satt i en vecka. Hon o hennes kompis gör på varandra hela tiden o det sitter med jättebra. Men det är säkert olika om man får tag i färskt eller gammalt lack eller nått sånt.

riiffen
0

Ni som har använt lacken i #72 vet ni om de innehåller formadelhyd eller annat sånt skit?

JMax
0

#77 Jag har mailat min vän o bett henne skriva av om det finns nån innehållsförteckning på flaskorna.

riiffen
0

#78 Vad snällt! :D

JMax
0

Så här blev mina på salong.

Tove-
0

#80 Snyggt!

jag gjorde amerikanska flaggan, men insåg, när jag var klar, att flaggan blev helt fel….

hugoochip
0

81# Skit snygga!:D

Birke
0

#81 Skit i att det blev fel - det belv ju jättesnyggt!

Fiona
0

#80 Fina dom blev!

#81 Tjusigt ändå!

Mina är cerisa med ljus rosa glitter över, omöjligt att fånga på bild dock!

Jenny

JMax
0

#81 Coolt!! Va duktig du är! Är ju värsta pilljobbet ju!

Birke
0

3:e försöket gällt att ladda upp ><

Hade tråkigt och kände för att göra ngt kreativt med mina korta små naglar. Prickarna är mer chockrosa i verkligheten.

Birke
0

Får ladda upp bilden ngn annan gång, det vägrar ju funka Skrikandes

JMax
0

#87 Bilden kanske är för stor? Då går det inte att ladda upp.

Arinya
0

Så här blev de när jag målade! :D

Birke
0

#89 Jättesnyggt :)!

Birke
0

Gör ett försök med min bild igen..

Birke
0

YAY! Äntligen :D

IsabelleJ
0

Mina är helt neutrala just nu, inget nagellack överhuvudtaget så det behövs ingen bild, haha.
Ska lacka dom lagom till skolstarten på Måndag, låter dom andas lite nu, har badat dom lite och sånt :)

Låter dom även växa vilket dom gjort otroligt mycket sen jag började med Mavala's produkt för bättre växande naglar.

Arinya
0

#90 Tack !:D De va lite svårt på vänsterhanden sen haha ! Dina va jättesöta! :D

JMax
0

#89 Snyggt!!

#91 Jättebra ju!

soetisen
0

Nu har jag slutat jobba så nu kan jag börja måla naglarna igen :D Så ser de ut nu.

- Medarbetare på studier.ifokus

JMax
0

#96 Snyggt lack!

Lininaa
0

Jag har ett rosa från Make Up Store just nu :)

YellowKiwi
0

Ljusrosa…

Birke
0

Iadg ryker mitt hemska och på åker ett genomskinligt. Vill se fin (och normal ut) inför skolan.

Katter3
0

Har inget för tillfället, men ikväll ska jag ta på ett genomskinligt lack.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Arinya
0
soetisen
0

#97 Tackar!

Borde måla klart mina lösnaglar, men jag fattar inte hur jag ska göra så att det blir rakt eftersom jag använder två färger… Jaja, det får väl bli som det blir.

Birke
0

#103 Typ.. Tejp? :P

soetisen
0

#104 Åh, vad smart! Varför tänkte jag inte så långt tidigare… Men det måste jag prova :D

Ebba-A
0

#105 Jag använder alltid kirurgtejp eller plåster, tycker det blir mer flexibelt och blir bättre än med vanlig tejp :)

Värd på Choklad iFokus

Tove-
0

#103 jag brukar använda limremsan från post-it-lappar, till skillnad från tejp drar det inte bort redan ditmålat nagellack

Fiona
0

Korallfärgat!

Bra tejptips tjejer!

Jenny

Jojaton
0

Just nu är mina neutrala. Orkar inte måla dem ;)

Johanna - Instagram

IsabelleJ
0

Jag gjorde om mina naglar igår efter att ha snabbt satt på ett illblått nagellack från H&M, men jag var verkligen inte inne i en blå nagellacksperiod.

Så jag satt och pilla med Fimo sticks, för första gången!
Hu vad lång tid det tog, men jag är ganska nöjd med resultatet för att vara första försöket!
Guldglitter nagellack från Mavala. 

Mina nagelband ser ganska hemska ut just nu haha. 
Det är lite olika grejer på, frukter, blommor, lite djur :)

riiffen
0

#110 Ballt!:D
Fixa mina igår med det nya Isadora Graffiti nails. Bilden är tagen när jag inte hade hunnit ta bort det som kommit utanför (vilket var en hel del Oskyldig)

riiffen
0

Klart att min bild inte skulle funka -.-' fixar det imorgon.

JMax
0

#110 Så häftigt!!! Var hittar man såna figurer?

Ebba-A
0

#113 Finns massor ute på trdera, både färdigskurna och sticks som man för skära själv.

Värd på Choklad iFokus

IsabelleJ
0

#111 & #113
TACK! :)
Ja, jag fick mina ifrån tradera! 100st sticks för 135kr :)

Kika in där, fanns masssssvis :)

Arinya
0

mina är fortfarande svarta haha men har lagt till pluttar på dom :O vota då asså^^

soetisen
0

Limmade på lösnaglarna igår men tyckte de såg så fula ut så jag drog bort dem (rekommenderas INTE). Målade på ett blått lack istället.

RedPoison
0

Vad gör ni för att naglarna inte ska ta så mycket stryk av nagellacket?

Om jag målar mina vanligtvis jättestarka vita naglar så blir de mjuka, skivar sig/får horisontella sprickor och blir gula :O

När de blivit så måste jag sluta måla och vänta till det växt ut ny nagel.

Jag brukar använda nagellack av märket Depend, känner inte för att betala jäte mycket pengar för en jättestor burk som jag aldrig kommer hinna använda upp innan den torkar ihop :P

riiffen
0

#118 Jag använder stärkande underlack, märke: Kiss. Något som jag verkligen!! rekommenderar:) finns på Cubus.

RedPoison
0

#119 Ok, då ska jag kolla efetr det när jag är på cubus :)

Men vad gör ett stärkande nagellack? Rent kemiskt tänkte jag?

Att den skivar sig och blir mjuk beror väl på något ämne i lacket som bryter ner nageln?

JMax
0

Att nageln skivar sig o blir mjuk beror nog mer på någon brist i kroppen, att du ätit dåligt eller så. Dagens nagellack ska inte skada nageln.

Ett enbart stärkande lack ger en hårdare yta som skyddar nageln.

RedPoison
0

# men så fort jag slutar med nagellacket så blir ju naglarna starka igen?

JMax
0

#122 Skumt…Men det är säkert som med det mesta andra att vissa tål det o vissa inte. Testa att ha ett underlack under nagellacket. Fråga på typ Kicks eller Åhlens eller där de har bra personal om de vet ett bra underlack mot känsligare naglar.

RedPoison
0

Ja det har du nog rätt i :P

Ska testa att köpa underlack och hoppas det hjälper, det är ju så kul at måla naglarna ^^

Fiona
0

Vad tycker ni om dessa? YSL nya

Mina ska få byta färg till gröna efter duschen

Jenny

JMax
0

#125 De var läckra!!

yoanna
0

#80 Shitt vad fina :D .. Nagelsalong nästa ;D

soetisen
0

Hade bråttom när jag målade på dem, därför så mycket utanför, men brukar pilla bort sånt efteråt.

Arinya
0

all natural för tillfället, orkar inte måla just nu då de bara cpade sig för mig igår :(

Inaarah
0

Á la natural här med.. de får andas lite nu! =)

Fiona
0

Ljus rosa för tillfället!

Jenny

Arinya
0

fortfarande helt neutrala :( nån som har förslag på vad jag kan göra? :o

JMax
0

#128 Läcker röd färg!

Jag måste ta mig i kragen o boka en ny tid för att fixa mina.

#132 Bara enfärgat tills du kommer på nått? Eller måla nageln i en färg och så svarta eller silvriga tippar eller nått sånt? Olika färger på alla naglar?

Arinya
0

#133 tack! ska testa med svarta tippar! :D

Bergspuman
0

Inget för mig. Är pianist och klipper ner dem varannan vecka så de inte blir för långa. Glad Filar dem möjligen. Målar dem aldrig. När de passerat fingertoppslängd, är det dags att klippa. Glad

Arinya
0

svarta tippar blev de för mig! ska fixa till dom lite bättre imon :D kommer nog nån bild eller så !:D

Musiken
0

Neutrala med starkande lack bara. Ska dra pa nagot fint tills middagen imorrn tankte jag, men vet inte vad.. Rostrott, rott, ljusrosa eller sitta och svara over en fransk manikyr?

JMax
0

#135 Kan man inte ha långa när man spelar piano? Det funkar ju med tangentbord. Iof har jag haft ett par "olyckor" då jag fastnat mellan tangenterna med naglarna och caps har jag pillat bort på jobbdatorn för den petar jag till med lillfingernageln hela tiden…

#137 Rostrött! Det är ju en färg som passar till hösten!

Bergspuman
0

#138 Nej, det är svårt. Naglarna klapprar på tangenterna och även jag har fastnat med dem mellan tangenterna varpå de slitits av, eftersom jag rör händerna snabbt. Fy så ont det gör!

Jag kan inte spela om jag måste oroa mig för naglarna - men det innebär inte att de inte är välskötta, för jag ser till att hålla dem fina ändå trots att de är korta.

Arinya
0

Nu är naglarna helt klara! :D gud va pilligt de va att sätta dit allt :P

(jag gjorde det själv, inte på salong) ;)

Fiona
0

#140 Åh vad duktig du är!

Jenny

Arinya
0

#141 tack så mycket! :D

JMax
0

#139 Aj, aj! Fy, kan tänka mig hur ont det måste göra…Det kan man ju inte sitta och oroa sig för hela tiden. Fastnar jag är det ju bara sätta sig o pilla loss fingret det kan ju verka lite konstigt under en konsert eller så…Tungan uteSkrattande

#140 Jösses så fint! Så duktig du är!

Birke
0

#140 Har du målat de svarta tipparna själv? det är jättefint :)

Arinya
0

#143 tack så hemskt mycket! :D

#144 ja jag målade tipparna själv :) tack så mycket :D

Birke
0

#145 Vad är din hemlighet :P ? Det är ju så himla jämnt - jag är så ostadig att jag aldrig ens skulle flörsöka :P

Arinya
0

#146 haha ojj, jag är väldigt skakig själv men testade att istället för att "dra upp" asså inifrån och ut på nageln så drog jag riktigt försiktigt från ena sidan till den andra och tog sedan en tops och fixade till det så de blev jämnt och fint :)

riiffen
0

Ursäkta för den fula redigeringen men jag hade inget & göra(A)

soetisen
0

Nu blir det färgglatt :)

Musiken
0

Efter en del pill sa fick jag till slut pa den franska manikyren.

Arinya
0

fortfarande samma men får bättre på den svarta färgen för de försvann när vi simmade Gråter

riiffen
0

Hehe, en lite bättre bild än 48# :P

ssofia
0

Mina just nu :)

ssofia
0

Och såhär såg de ut förra veckan.. (Dålig mobilbild, tyvärr..)

De är rosa/lila, snedmålat :)

Fiona
0

#153 Tjusigt!

Jenny

Birke
0

Korta och silvriga.

Arinya
0

all natural, blir väl nåt roligt sen hoppas jag ;)

soetisen
0

Först målade jag ett silvrigt lack sen glitterlack ovanpå det :)

ssofia
0

Nu ser mina på ett ungefär ut som i #153, fast med grå/svart/glittriga kanter.. funderar på att flasha till dem lite till!

ska pilla upp en bild i morgon! :)

LindaKarlstrom
0

Snart vågar jag kanske visa mina naglar här med, har precis beställt lite nya bildbrickor från konad, blir roligt när dom kommer ! :D

IsabelleJ
0

Min ena hand nu, jag hade lite bråttom när jag gjorde dessa naglar så det blev lite skevt och riktigt slarvigt på vissa ställen. Jag är inte fullt nöjd,  fast det är ändå så att jag låter det sitta kvar :)

Arinya
0

olika smileys :P i olika färger:P

Brownie
0

Avskavt blått och vitt graffiti nagellack :P måste verkligen ta bort nu, det är nästan helt avskavt och har haft det i flera veckor SkämsCool

Ellenfyrkant
0

Orginal välfilat. Flört

Mvh Ellenfyrkant

Arinya
0

funderar på att ha svart botten och vit topp ^^ :P undrar hur de skulle se ut xD

elli-kleo
0

nyfilade och nymålade ! så här snygga har nog aldrig mina naglar varit ;)

halvlånga och svarta :D

- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

Musiken
0

rostroda :)

Inaarah
0

Jag har haft olika lack hela tiden, men har nu tagit bort det och ska låta naglarna andas ordentligt innan jag lackar om till på onsdag då jag och några kompisar åker till Spanien. :)

LindaKarlstrom
0

Övre naglarna är gårdagen och dagens naglar, jlusblå metallic bottentack. Gjorde precis om dom, ljus rosa pärlemor i botten och lia överst (ser dock rosoa ut på bilden) Får se hur lacken håller i helgen, har hand om alla hästarna i stallet så det var nog egentlgien rätt onödigt att lacka om, men roligt är det! Flört

Jojaton
0

#169 Fräcka!

Johanna - Instagram

Brownie
0

Nu har jag äntligen tagit bort mitt sletna gamla nagellack och klippt naglarna(brukar fila annars,för gillar när de är långa) men nu så var de helt slitna och brutna så det var på tiden. De får va naturella nu ett tag och vila sig lite från kemikalier :)

neonrosa
0

#169 Sjukt snyggt!

Fiona
0

#169 SNYGGT

Jenny

ssofia
0

Förra veckans naglar

ssofia
0

och för tillfället ser de rätt tråkiga ut:

soetisen
0

Blått nagellack under sen rosa graffiti nails över :)

Arinya
0

orkade inget annat :p

Birke
0

Korta och svarta. Har aldrig haft svart förut :P

ssofia
0

Förstörd fransk manikyr för tillfället.. ska grafittimåla (svart) dem i morgon typ :)

cykelpump
0

Nada :( Men på söndagen avslutas apu på äldreboende då ska jag piffa till dom :D

IsabelleJ
0

Såhär ser mina ut just nu, lite enkelt hehe.

Det gröna nagellacket är av märket Stargazer och är köpt i Shock, det rosa är av märket China Glaze (mitt favoritmärke), och är köpt i Kicks!

soetisen
0

Nu är de vita :)

[h-malm]
0

Jag har rosa nagelack med svart graffiti över;)

ssofia
0

baby blue med svart grafitti + matt topcoat

Kommer en bild i morgon! :)

Fiona
0

Mina är svartglittriga men glömmer fota hela tiden!

Jenny

Arinya
0

mina är som innan bara att istället för blått långfinger så är de typ, soft grönt

ssofia
0

Latina Red + svart grafitti lack :)

ssofia
0

Idag fick de bli fransk manikyr för min del.. har slut på roliga idéer till hur man kan måla dem lite skoj utan att vara proffs.. :)

Ebba-A
0

Lite dålig bild tyvärr, men har leopardmönstrat just nu :)

Värd på Choklad iFokus

Arinya
0

#189 sjukt fint du ! :D

mina är all natural nu :D

CherryIce
0

Min vänstra hand

CherryIce
0

Och min högra :)

YellowKiwi
0

Jag åker till New York imorgon, så det blir väl att fixa naglarna lite idag ;-)

Arinya
0

helt neutrala men ska måla dom imon :D

Birke
0

Äntligen har jag naglar! Men så var jag så puckad att jag färgade gåret utan handskar på en kompis, så naglarna såg typ smutsiga ut, men la på ett lila lack :)

Brownie
0

Naglarna för stunden är bruna med glans och med lite blommor och sådant på ;)

neonrosa
0

Har mitt favoritlack från Rimmel (877 Mania) på naglarna just nu! Det är sjukt coolt för det ser olika ut i olika ljusförhållanden, men oftast är det mörkgrönt/blått med guldigt glitterstänk i  :)

Anna
0

Har en ny höstfavorit på just nu, Golden Chokolate från Pieces!

annaattlid.se

Arinya
0

mina naglar är: grön, svart och illrosa :D

Anna
0

Just nu såhär!

annaattlid.se

Arinya
0

Natural.. men ska fixa till dom sen :D

neonrosa
0

Nytt lack från MNY, jag är helt kär!

Fiona
0

#202 Wow snyggt! Lindex i stan har tyvärr inte den kollektionen från Maybelline :(

Jenny

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer