Converse?
Har du ett par converse-skor så får du gärna beskriva, slänga in eller länka en bild på hur de ser ut. :) Är nämligen lite nyfiken då jag är på hugget efter ett par nya ;) säg gärna också vart ni köpte de & vad de kostade.
medarbetare på allergier.ifokus .

Jag har ett par låga gråa som jag köpte på Åhléns, tror de kostade 799:-
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hmm…nej det kanske var de höga som kostade det o de låga 599:-…Tyvärr minns jag inte riktigt.
Har inga äkta converse… men de ser ut som converse. Har ett par svarta och ett par röda. Och min syster har ett par vita och ett par gråa som jag ibland lånar. Kostade 20 och 8 euro i Mallorca :P hehe vill inte spendera 700kr på ett par converse iomed att jag köper nya varje år - de slits så :)
Har ett par röda höga converse som jag delar med min mor, från USA. Minns inte priset. Har dessutom ett par svarta höga (trasiga nu), inköpta förra året för 699:-. Och nu har jag beställt ett par mörkblåa höga från Ellos, 419:- med en rabattkod. Alla är äkta.
Värd på Choklad iFokus
#6 Du har möjligtvis ingen bild på de med döskallar?
är de vita med svarta döskallar med röda rosetter på vissa?:P
Jag har ett par svarta höga och ett par vita höga, 40 dollar/st i USA :)
Jag har ett par äkta vita från Stadium (699). Och 3 par oäkta från Turkiet. De från Turkiet är ett par svarta höga, ett par låga turkosa och ett par låga vita. De svarta från turkiet ser inte helt äkta ut men de andra därifrån ser äkta ut! De kostade ungefär 150 kronor styck.
Bilder på mina converse finner du under "outfits" på min blogg, http://isabelleg.blogg.se

#6 De med döskallar lät coola! Visa gärna bilder!
Jag har nu budat hem ett par vita med döskallar på tradera:D Slänger in nån bild när de kommer ! 

Hade önskat mig nu när jag fyllde år ett par sweatshirt hi. Underbara, men får sådana komplex om att dom ser stora ut!?!? Mina absolut första har jag haft i typ 2-3 år nu och inget går upp emot dom (trots att dom luktar lite si och så och är mer bruna än vita som dom ska vara), samma storlek som dom nya, men ändå ser dom gamla mycket mindre ut än dom nya :(
Någon som har haft samma problem?
låga svarta och ett par "höga" (vanliga) vita med smalare sula (eller hur jag nu ska säga) xD hade ett par valiga svarta förut men dom blev för slitna ;)
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus
Jag har ett par höga vita, passar till allt 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Har ett par gröna, dock helt sönder men dom får va kvar ändå ;) Är på jakt efter ett par "USA"
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#13 Tyckte mina nya såg lite platta o långsmala ut i början men det ser bättre ut nu. Tyckte de liknade typ ankfötter men när man gått in dem lite känns det bra. Tycker att de med smal sula ser långa ut.
Jag tror aldrig jag sett någon med stora skor eller fötter utan det är bara vad man själv tycker. Man ser ju hela personen från topp till tå och då ska ju fötterna bära upp hela kroppen eller vad man ska säga så det ser aldrig stort ut. Har sett en med små fötter/skor för nån vecka sen men hon kunde knappt gå så jag antar att de var för små för henne o det såg bara muppigt ut. Skor ska vara sköna att gå i med. Köp aldrig för små för att ni tror att skorna ser stora ut för det gör de inte!! Å så får man fula fötter av för små skor med, inväxta tår o sånt…
Har ett par höga vita :)
// Emma :D
Har ett par höga lila och ett par höga gråa. :)
Ska köpa in höga turkosa & vita dock. ^^
Har inte läst hela tråden nu, kanske nån har tipsat innan men kollar man på ebay o vågar beställa därifrån så finns det jättebilligt där.. Precis beställt ett par gråa,. Såå fint, fräscht men man ser inte skiten lika tydligt som på vita
Kostade ca 200 spänn.. väntar med spänning, hoppas de kommer innan höstregnen blir allt för massiva..

#12 Vilken sida! Vilket utbud! Lär nog göra en beställning där i vår sen :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag har ett par mörkblå:) Dom kostade 800kr.
Älskar också mina Converse^^

#23 GRYYYYYYYYYYYYYYYYMT läckra!!!!!!!! Vill ha, vill ha, vill HA!!!!!
#25 Tackar tackar, du det tycker jag med

#26 Hihi du är nog ganska så ensam om det 
Jenny

#26 Ja, det är du nog ensam om!!!
#31 ALICIA JAG SKA TILL STENUNGSUND IDAG SÅ DU MÖTER MIG DÄR MED DINA THE CLASH CONVERSE, annars ringer jag och terrar dig hela natten! I got your number darling, :D
Har inga bilder men har tre par; ett par cremevita, ett par vita och ett par ljusrosa. De kostade 700kr/paret vill jag minnas, köpta på Karltex =)
Har ett par höga svarta, mitt 4e par nu tror jag haha :p Kör alltid på dom, passar till allt
Och de är de absolut slitnaste hittills så blir nog att köpa ett 5e par snarast…
Ett par vanliga svarta från Stadium, 500 kr.
Tyvärr så slitna så jag måste köpa nya :)
Jag har ett par svarta som jag köpte på Intersport tror jag de va och då kostade dom 799 ungefär :)
Medarbetare på Sphynx iFokus
Jag har ett par vanliga svarta och ett par vita med smal sula, eller vad man säger :)