Min favorit: Louis Vitton
Nu har jag fått många bud men hur är det egentligen? HUR känner man igen en äkta Louis Vitton-väska?
Här finns det bra tips

hmm.. den länken funkade inge vidare =(

Det ser man, på skinnet och oftast så finns inte änns den modellen som kopierna har.
Jag tycker att man ser det på blotta anblicken att det är en kopia.
Nu bör länken funka

#4 Tack! 

#3 Men jag har hört att mönstret tydligen ska vara upp och ner på den ena sidan, eftersom det viks så?
Jag trodde min var äkta eftersom det står "LV" på själv dragmojängen till dragkedjan… hmm

Priset är ju en bra indikator… Att köpa den i en Louis Vuitton-butik eller hos en riktig återförsäljare, inte på E-bay eller dylikt.
Och mönsterpassningen är aldrig upp och ner eller sned på en äkta märkesväska.
Att det står märkesnamn på dragkedjor, ficklock etc eller att den är numrerad är dock i princip aldrig ett säkert tecken, sådant är så enkelt att fejka.

hmm ingen aning.. det är min syster som har öga för sånt :P själv tycker jag det här med märkeshysterin inte är så viktigt egentligen. dock är det ju bättre kvalité oftast
Pia - faktum är att på en del LV är mönstret upp och ner på ena sidan, eftersom det är en enda bit skinn. (Bl.a. Speedy bag)
Här är en jättebra länk.

Haha, ja natuligtvis märks det på priset men jag har en som jag fått, ingen aning om vad den kostade men jag är rätt säker nu på att det är en äkta iaf, jag tvivlade inte på det innan heller egentligen men jag jag tänkte på det där med "upp och ner".. Men det gav ju Flisa svar på tal på. Tack ska ni ha!

Ok, Anne, jag ger mig, lite…:) Superbra länk!