Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettfest
Läst 1452 ggr
Musiken
0

Tips igen tack! :P

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kanns som att allt jag gor har pa sajten ar att fraga efter tips, sa jag fortsatter pa det temat tror jag bestamt Flört

Har min graduation nu i november, och har sa klart outfits-problem!!

Jag ska ha samma cape och hatt som tjejerna pa bilden, och har sa klart valt en axelbandslos klanning (blir utgang direkt efter). Tror dock att det kommer se lite "naket" ut, sa behover desperat tips pa cardigan eller liknande som jag kan ha over for att tacka lite mera. Maste kunna bestallas online och skickas till UK.

Musiken
0

Och nar jag anda ar i gang sa kan jag ju passa pa att fraga vilken version ni tycker bast om Tungan ute Jag ar sugen pa sammet, men ar radd for att den inte ska vara sa "allround" som den vanliga svarta.

Tankte matcha med antingen roda accessoarer (vaska och skor), eller enkla svarta klackskor och en vaska med parlbroderier eller liknande.

Musiken
0

Hmm hmm… Har kikat lite pa boleros (och en blazer)…. kanns svart att matcha en klanning med en massa veck och detaljer..

Arinya
0

den längst ner till vänster om du frågar mig :)

soetisen
0

Jag gillade den svarta klänningen till vänster bäst :) Sen kanske den i spets? Jag gillade verkligen den. Eller den längst ner till vänster, den som var högst upp till vänster tyckte jag var lite för "slafsig" till klänningen.

- Medarbetare på studier.ifokus