Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: manlig-glamour
Läst 441 ggr
SeaHawk
0

Här är jag då

Är kanske inte nån jättekändis, men ändå, lik collin till nästan 70 % så det måste ju räknas lite iaf??? Jag är inte direkt vacker, jag är inte modemedveten mer än när arbetsklädsel är på modet. Jag vet inte riktigt om jag ens platsar här inne, men man är väl inte sämre än att man skulle kunna lära sej nått kanske?

Alex
0

Äh, jag skulle inte påstå mig vara värst glamourös heller, men det är kul härinne ändå. Finns alltid nåt intressant.

Känn dig välkommen! :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Eve
0

Jag kan väl inte direkt säga att jag är nå vidare glammig heller, men mode och skönhet intresserar mig.. Kan tänka mig att det är kul för killar att vara här och se lite hur tjejer tänker ;)..

Varmt välkommen till oss!
/Eve, Medarbetare på glamour iFokus.

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

sofie
0

Välkommen till oss och hoppas du ska trivas :)

Sofie Medarbetare på Glamour

SeaHawk
0

Hmm, kan det kanske va så att jag oxå är lite intresserad av glamm o glamour fast på det andra könet då kanske???? 

=)

Linda
0

välkommen

Flisa
0

glammig tjej på 11 år med svartbruna dreadlocks? ;) skulle inte tro det. välkommen :)

Proppan
0

SeaHawk, du har ju verkligen hittat rätt! HAHA! Bra att du börjar förstå att glamour och mode inte behöver vara ett hinder bara för att man är en skogsmulle! Du kan väl vara snygg i skogen också, även om ingen ser dej Räcka ut tungan

[slo]
0

#2 Huvudet på spiken ;) Kul att kolla på alla snygga bilder på er också :)

Välkommen Seahawk!