Restalyne
Någon som fyllt läpparna med detta? :)
Vill se bilder, gärna före och efter :)
Jag är så sugen på att testa, fast jag kommer då bara göra en halv spruta för jag vill inte få ett onaturligt resultat då jag redan "har läppar."

Nix, pix! Inga konstigheter i mig än så länge iaf! Ser ut att göra så ont sen skulle jag ha värsta skräcken att få Kissie läppar…
Visa gärna bilder!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#1 Haha ja kissie läppar är ju faktiskt en riktig mardröm, men hon sprutar ju för mycket och för ofta! Man ska veta vad som är lagom. Förstår inte ens att personen som gör hennes läppar går med på att det ser ut sådär. ;)
Men kissie är ju to much av allt. To much personlighet, to much med hår, to much boobs och resten haha.

Hehe! Jag hon har inte riktigt koll på de "normala" gränserna känns det som.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Har heller inte gjort något sådant, men skulle även jag vilja se bilder om du skulle göra :)
- Medarbetare på studier.ifokus

Jag ska gå och kolla upp vad det kostar och så nästa vecka :)

Denn här tjejen ska göra det i morgon och har utlovat före & efter bilder så håll utkik :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Jag har tid nu på måndag! ska fixa före och efter bilder jag också :)
Dock blev det inte restylane utan ett annat medel som är lite billigare, ska inte klumpa sig och håller tydligen längre :) minns inte vad det hette för närvarande

Spännande =)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg