Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: smink
Läst 2307 ggr
Anna
0

Nelly Beauty-tävling (NYX)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För ett par månader sedan startade Nelly en tävling på Facebook där man skulle ladda upp en sminklook och vara med och tävla om produkter från NYX. Jag deltog mest som en kul grej och glömde helt bort tävlingen, som avgjordes den 27 september.

I fredags fick jag ett sms från en inköpare på Nelly som påminner mig om "tävlingen jag placerat mig i" (tredje plats) och att jag måste ge dem mina uppgifter för att få mitt pris! Detta meddelades tydligen enbart på Facebook så jag lyckades totalt missa det. Snacka om att jag blev chockad haha, var grymt många fina bidrag med! (kolla själva här)

Som placerad kvalade man också tydligen till Miss NYX Sverige, som tur är gick jag inte vidare där helt omedvetet, haha usch det hade varit hemskt.

Iallafall så vann jag en NYX Bronze Goddess Box som jag får hem i veckan. Någon som använt NYX-produkter och har något att säga om dem? Glad

bifogar bidraget jag vann med

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

soetisen
0

Har inte provat deras produkter, men måste bara säga grattis! Skrattande

- Medarbetare på studier.ifokus

Anna
0

Haha tack! Glad

annaattlid.se

Fiona
0

Har inte heller provat deras produkter men måste också bara säga grattis :D

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

JMax
0

Grattis!!!

Vika snygga bilder!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Birke
0

Grattis :)

Anna
0

Tack hörni! Skrattande

Fick hem boxen idag, helt underbara skuggor verkligen. Har inte hunnit testa de andra produkterna än, men wow på skuggorna!

annaattlid.se

Birke
0

#6 Bilder :D!

Anna
0

#7 Har jouren i stallet denna veckan så känner mig inte så manad att sminka mig… ;) Sen nästa vecka, på lovet, tänkte jag göra lite looks med bara denna box, då kan jag visa! Glad

Själva boxen ser ut såhär, men den bilden är väldigt missvisande vad gäller färgerna, de ser snarare ut såhär.

annaattlid.se

Fiona
0

Spännande, ser fram emot bilder =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg