Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 688 ggr
Linda
0

Våren är här!

Flickor, nu ska ni vädra era vår kläder, lägga bort dunjackan för ett tag:)

Passa på och njut i snygga vår kläder och varför inte stoppa ner fossingarna i ett par pums som omväxling?

CBA
0

Jag lever efter att svettas in våren så min vinterjacka och kängor får hänga med ett tag till.

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

KajsaM
0

Här har vårjackan komit fram :) +5 idag, såå skönt ;)

[mjuue]
0

+10 Har det varit här idag :D

Linda
0

I dag har jag tagit ut min lilla mexx kavaj , vit lång sjal, pums med kilklack och jeans:)

Eve
0

Min älöskade gröna vårjacka har kommit ut ur garderoben i helgen.. sååå skönt.. ska införskaffa mig ett par nya snygga skor när jag får pengar också :).. Måste även köpa mig ett par nya boxyr sdå att jag har är för stor =/..

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

sofie
0

Jätte skönt att våren är här. Äntligen börjar det bli ljust :)

Lullan1
0

Det är underbart att det är ljust ute nu på både morgonen och kvällen! Härligt!

Alex
0

Lägga bort dunjackan? Här har jag gått i skinnjacka hela vintern..;P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Real
0

+15 här.. så gick ut med min vovve en bra bit.. så satte vi oss ner på gräset i solen. Så satt vi där i en timme.. han med sin pinne och ja bara njöt;P

Sandra76
0

Det får bli promenadskor….det är för glabbigt ute här för pumps eller annat med klack

Flisa
0

2# vårjacka? här springer man runt i kjol och skjorta eller t-shirt :P

bubbelbubbel
0

dunjacka, haha, näää, gillar inte jacka, har det bara i stallet, där blåser det alltid så himla mycket. vårjacka har jag inte använt på flera år, men jag ser fram emot att slippa bylsa på mig allt för mycket..:)

mandymoo
0

Va pumps… här har det inhandlats gummistövlar *ler*… o dom används nog flitigast just nu…