Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 285 ggr
Mackan1000
0

Hur skulle ni reagera?

Tjena ja skriver egentligen inte så mkt här e typ aldrig inne , men hur skulle ni reagera om er pojk/flickvän gick ut med att ni inte var ihop när du hade vart de i nästan 1 år utan att du visste de och du får reda på det sj  ?

bnoffan
0

Jag skulle bli fly förbannad. Be honom/henne att förklara sig och antagligen ifrågasätta dennes avsikter

Linda
0

kanske ni har olika syn på ert förhållande?

-Många känner att de bara dejtar så länge man kanske inte bor ihop eller har barn etc.

Prata med henne.

Förstår att du känner dig ledsen.

Jag har faktist varit i samma sits som du och självklart svider det.

Helg kram från oss på glamour iFokus till dig ../Linda

Mackan1000
0

okej , tack för tipsen Linda men tyvär så tappade ja förtroendet för henne så vi gjorde slut…

sofie
0

Håller med talarna ovan. Prata med henne och be att få en förklaring. Och förklara hur du känner det.

Lycka till. Kram

Mackan1000
0

ok ja uppskater rådet att prata me henne , de här har alltså hänt för typ en månad sen o de va just här på glamour oxå….  men men ville bara ha folks åsikter

bnoffan
0

Hm. Skriver du det här för att verkligen få råd eller handlar det om att straffa ditt x? Låter nästan lite som det…

Tina-A
0

#6: Jag håller med dig

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Mackan1000
0

ne mest för att få råd , för ja har svårt att förlåta henne o vi tjafsar mkt o så.. =/   så ja vill bara klargöra att ja skrev inte de här för att ge igen på henne utan att få tips och jabsje  kommentarer om ja regerade rätt elr inte….

KajsaM
0

Pss, www.relation.ifokus.se finns också :)

Linda
0

#9 Bra tips:)

Mackan1000
0

hehe tackar

Flisa
0

blivit riktigt förbannad kan jag gissa….