Hur skulle ni reagera?
Tjena ja skriver egentligen inte så mkt här e typ aldrig inne , men hur skulle ni reagera om er pojk/flickvän gick ut med att ni inte var ihop när du hade vart de i nästan 1 år utan att du visste de och du får reda på det sj ?

Jag skulle bli fly förbannad. Be honom/henne att förklara sig och antagligen ifrågasätta dennes avsikter

kanske ni har olika syn på ert förhållande?
-Många känner att de bara dejtar så länge man kanske inte bor ihop eller har barn etc.
Prata med henne.
Förstår att du känner dig ledsen.
Jag har faktist varit i samma sits som du och självklart svider det.
Helg kram från oss på glamour iFokus till dig ../Linda
okej , tack för tipsen Linda men tyvär så tappade ja förtroendet för henne så vi gjorde slut…
Håller med talarna ovan. Prata med henne och be att få en förklaring. Och förklara hur du känner det.
Lycka till. Kram
ok ja uppskater rådet att prata me henne , de här har alltså hänt för typ en månad sen o de va just här på glamour oxå…. men men ville bara ha folks åsikter

Hm. Skriver du det här för att verkligen få råd eller handlar det om att straffa ditt x? Låter nästan lite som det…
#6: Jag håller med dig
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
ne mest för att få råd , för ja har svårt att förlåta henne o vi tjafsar mkt o så.. =/ så ja vill bara klargöra att ja skrev inte de här för att ge igen på henne utan att få tips och jabsje kommentarer om ja regerade rätt elr inte….

Pss, www.relation.ifokus.se finns också :)

#9 Bra tips:)
hehe tackar

blivit riktigt förbannad kan jag gissa….