Stickade tights och knastrumpor
Jag alskar stickade tights och knastrumpor och annat trevligt sa har i host/vintertider, men jag ar helt lost nar det galler att bara upp det sjalv…
Manga modeller ser ju jattebra ut i sina knastrumpor, men sa har de ju ocksa ben som ser ut som pinnar…
Och sjalv har jag valdigt kurviga och starka ben. Speciellt vaderna ar valdigt valdefinierade.
Sa hur bar jag stickade tights och knastrumpor pa basta satt?
Stovlar som nar upp till knana for att dolja formen pa vaderna lite?
Langre kjolar for att dolja min "knamidja"?
Eller maste jag helt enkelt halla mig till vanliga trakiga neutrala tights som ger en mer slimmad effekt?
// Amanda

Jag tycker att om man har lite större vader så passar knästrumpor bra, för jag tycker att om man har smala vader och lite grövre lår så framhävs låren väldigt mycket om man har knästrumpor. Så jag tror nog det blir bra, du kan ju alltid testa :)
Men sen kan du ju också kombinera tights och knästrumpor, typ olika färger på knästrumpor och tightsen :)
- Medarbetare på studier.ifokus

Kör på stövlar till :) Har lite svårt att tänka mig låga skor till men de är nog bara för att jag aldrig har sett det!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
precis som #3 säger tror jag låga skor+knästrumpor inte passar så bra men iofs så är de nog för att jag aldrig sett det!
men stövlar är nog snyggast till! :D kör på de! de blir nog skitsnyggt, har man för smala vader ser de nog lite puckat ut :p

Jag får lite folkdanskänsla när jag ser låga skor o knästrumpor framför mig…men med stövlar till är snyggt! Det ska jag köra på snart.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!