Vivaladiva puder
Hej! Var inne på Åhléns under min lilla shoppingrunda idag och såg att VivalaDiva gjort ett nytt puder.
Någon som har det och tycker det är något vidare att ha?

Har det inte men överlag så tycker jag tyvärr inte att deras produkter är något att ha!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#1 Okej, kan hålla med till viss del. Vissa av produkterna är inget vidare men de kan ha lite roliga grejer ibland ;)

Men antar att de inte kostar så jätte mycket så de skadar ju inte att prova :) Tycker ofta att dom har väldigt fina färger osv på sitt smink men att kvaliteten är sådär!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Nej, bara 95 kronor så det är ju inget större fara :)
Håller med om kvalitén den är ju inte den bästa "/
Fast det är billigt så det funkar ofta om man bara vill ha nån ögonskugga

Har inte sett det, men prova du och berätta för oss andra hur det funkar ;)
Det ska jag göra! Så fort jag har tid och pengar till stan :D

Jag tkr att vivaladiva är bra :P Har en ögskuggepallet från dom som jag va super nöjd med :P Eller ah med allt utom läppglanset då :P

Det verkar vara lite upp o ner med deras grejjer. Ibland är det asbra saker o ibland bara skit… Men som sagt så har de ju hyffsade priser.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#7 Ja, det mesta duger åt mig, är inget vidare avancerade grejer när jag köper smink!
#8 Håller med till en viss del, mycket av deras produkter är sådär och vissa är superbra! :)

Smaken är som baken ^^ Sen är alla så anpassas ju olika smink på olika hud typer.. Eller? :P
hmm jag hade ingen aning om att dom hade ett puder ;o men sm alla säger så är vivalavida lite tveksamt, eller jag tycker iaf de.. vissa produkter bra, andra dåliga..
är de inte för dyrt kan du ju köpa och testa sedan skriva vad du tyckte! ;)