Dagens Shopping
Man känner ju sig lätt trist och tråkig nu på hösten så då passar det bra att inhandla lite nytt..
Min shop list på vad jag införskaffat idag:
*Beställde lite nya kläder från HM (se bild)
*Tresemé schampo och balsam för tort och skadat hår (mitt hår blir som affro när det är sånt här väder)
* Peel off Ansiktmask
* Återfuktande Ansiktsmask
* Rengörande ansiktsmask
* Värmande ansiktsmask _(10kr styck på ÖB och dessutom dubbla pack!)
_Senast införskaffade i skoväg var ett par vita All Star converse med röd rand, högt skaft.
Samt ett par snygga läder stövletter med öppentå (gladiator stuk) från skorett.
Ska boka tid för ansiktsbehandling + färgning av bryn och fransar, eventuellt restalyne behandling av läppar och Thai Massage tänkte jag unna mig :)
Har ni shoppat något idag? 

Härligt! Ansiktsbehandling skulle jag med vilja ha!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Åh de låter och ser inte helt fel ut!! Önskar också att jag hade shopping pengar :( Berätta gärna hur den gröna tröjan är sen (passform mm), har också funderat på en sån :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
buhu, nu blev jag avis :p har bara 58kr kvar :P

#2 Japp det ska jag göra :) Den kommer nog nästa vecka :)
*lämnar ett avtryck*
Vill också shoppa, hade tänkt göra det men inser att jag bara har 800 kronor på kortet och känner jag mig själv rätt tar de slut rätt fort. Dessutom fyller ju alla år i september/oktober och snart är det ju jul ;)
Men jag har faktiskt fått ett par leggins med fleece insida idag som jag ska ha när jag tränar vovvarna, 39 kronor på Netto ;)
dagens shopping… hmmm en dricka :D blir inte så mkt har bara 58kr kvar!! :S

#5 Dom leggingsen låter gosiga!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
inget än så länge men ska till ullared imon !!!! :D:D:D då kommer de nog ett antal bilder ^^

Vill påmmina om att vi redan har en sån här shoppingtråd 
Jenny