Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 2208 ggr
miroslava
0

10TIPS från mig ;)!

Hej !Glad

Tänkte dela med mig av några tips som jag har fått lära mig.. hoppas att de är till hjälp för er.. lämna gärna en kommentar!

1. Om du vill ha en färgad dagcreme , blanda isf foundation och dagcreme/fuktcreme i en äggkopp. Blanda ut tills det har fått en beige färg sen äre bara att applicera på ;)

2.Mascaran nästan slut? blöt isf borsten lite så blir mascaran inte lika torr.

3.Om du råkat klippa håret för mycket? okej, äru över 18 så kan du vara lycklig för öl ger håret en dunder kraft så att det växer. Om du är under 18 tare lungt lösningar finns alltid, öljäst tableter kan du köpa på de flesta hälsokost affärer , käka 6 om dagen så ska du se att håret ditt blir långt;D

4.En bodylotion är viktigt, smörjar in sig varje dag ger inte bara återfukt till huden , du luktar freesht oxå !

5. Spraya ALDRIG parfym på något svettigt ställe, deoderant finns !..parfym+svett= du stinker mer än innan!

6.Smörj in händerna med en återfuktning på vinter lika så med fötterna!

7.Sov med en lös fläta på nätterna,och gnugg torka ALDRIG håret, du förstör hårets ytre när du gnuggar det och då försvinner glannsen och håret blir slitet.Krama ur håret ist.

8. Att föna håret sliter minst lika mycket som att platta det, ett värmeskydd ska alltid finnas till!

9.Smörj in armbågar med en fetar hudlotion t.e.x helosan, tora armbågar ser nt nice ut!

10.Tillåt dig själv att vara perfekt i dina ögon!

:D

JMax
0

Bra tips! Tack för dem!

Tips 10 var väldigt bra! ;o)

Men vatten i mascaran är bara en nödlösning för en dag, högst två. I vatten gror bakterierna i raketfart och det blir inget bra för ögonen.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

miroslava
0

Haha, tackar för att du påminnde mej, glömmde att skriva till att det är som sagt en nödlösning bara ;D

JMax
0

Välkommen hit förresten! Tror inte att jag sett dig här tidigare.

miroslava
0

No är ny, registrerade mig idag :)

Jojaton
0

Tips 10 är ju det bästa, men de andra var också väldigt bra :)

Johanna - Instagram

soetisen
0

Hm.. Man kanske ska prova öljäst tabletter då :)

- Medarbetare på studier.ifokus

Birke
0

Alltid kul med tips ^^ Kanske själv borde skriva ner mina bästa tips..

miroslava
0

Tycker du ska göra helt klart , alltid kul att läsa om andras tips och tricks, Flört

Farwessa
0

6 stycken öljästtablleter om dagen är sjukt. Man går upp i vikt snabbare än håret hinner växa. När jag var underviktig (170cm och 48 kg) fick jag äta max 3 st. per dag. Öljäst invärtes kan leda till obalans i matspjälkningen och man kan bli riktigt kramgo…

Fiona
0

Bra tips!

#9 Usch då!!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

miroslava
0

jag åt de regelbundet över sommaren, har inte gåt upp ett skit, så ? men håret däremot har växt till  sig, !

Flamman1
0

Seriöst finns det tabletter som gör att håret växer snabbare då måste jag ju ha dom!!

Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är

Birke
0

#12 Nepp, men de kan förbättra kvalitén.

Flamman1
0

#13 okej:)

Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är

miroslava
0

blääh vad folk är tråkiiiiiiiiga!

funkde  det för mej så gör dt anntagligen dt!

Elller tror ni att jag sitter och ljugerFlört

JMax
0

Tabletterna är ju "kända" för att vara bra för håret. Alla människor fungerar ju olika och forskning hit och dit vet man ju igentligen inte vad man ska tro om…

Det man ska tänka på är väl att läsa på förpackningarna och inte överdosera eller blanda hej vilt.

Fiona
0

Som Johanna säger så tror jag att de är individuellt hur tabletterna funkar :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Arinya
0

tack för bra tips! detta ska jag använda mig av! :D