Har hört d ska finnas typ ett kost tilskott lr ngt liknade som gör att hår o ngalr blir strakre o växer fortare.. ska typ gå att köpa i hälsokost butiker.. ngn som vet ngt om det?? vad det kostar o om det verkligen funkar?

Det finns något ämne i ägg som gör att håret växer XD
B-Vitamin kanske?

nä d ska va några piller typ tror jag
B-vitamin finns som tabletter.. ;)

humm..?
Det är förmodligen B-vitamin eller kisel.

finns det inget annat än ägg? (inte så förtjust i ägg). Vill gärna att mitt hår ska växa mer :D

silica är att rekomendera, det fungerar verkligen!

silicia? :S
never heard of

silicia? :S
never heard of

Gå till ett naturapotek och fråga så hjälper de till:)

vad kostar det på ett ungefär???

hittade ngt på nätet som heter Bamboo också? E d friggs silica du menar då lr vilket?
Silica går att köpa på Ica.. Det är jättebra :) Kostar 27 kronor tror jag

Då är det bara o käka en massa avokado dåra
Öl innehåller väl också rätt mycket b-vitaminer..? 

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Alex - Japp, öljäst är jättebra för både hår och naglar
#19 Hah, då vet jag vad jag ska säga till min pojkvän som klagar på att hans hår växer som ogräs..^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

# 15 - hur ser det ut?

jag har köpt friggs silica nu för 49:- i en mataffär..ätit d i en veckA

#22 - Jag ska till ICA och köpa idag.
Hur länge kan en burk räcka? Och hur lång tid tar det innan man märker någon skillnad? på ett ungefär =)

d e typ 160 i en burk. sen ska man äta två piller två gånger om dagen, alltså fyra :P bäst att äta dem precis när man ätit för annars kan man få lite ont i magen.

#22 vad billigt, mina kostade 130 kr på naturapoteket.
åhh jag bara måste dela med mig av en kortis.
Har en väninna som helt lever upp till "blondinryktet" väldigt charmigt men resultat är inte alltid så kul. Hon fick veta att -ägg och öl skulle vara bra för håret. Hon knäckte ett halvt dussin ägg blandade med öl och packade in sina toppar i kladdet. När hon efter ungefär en halvtimme bestämde sig för att skölja ur äggenjoxxet gjorde hon det i hett vatten.
Jag tror inte jag behöver säga mer, men lyckligtvis behövde hon inte klippa bort hela håret, bara stanna hemma från jobbet någon dag, illaluktande och med luskammen i högsta hugg.

#26 åh my god..stackarn

har ätit silica i typ tre veckor nu.. börjar tröttna på smaken..:S

kan man bli brun om man äter betakaroten tabletter?? ngn som har erfarenhet av det? vilket tror ni är bäst, silica lr öljästtabletter?
#28 Har du märkt någon skillnad?
http://www.regret-nothing.com

jag vet inte riktigt.. tror att tre veckor är lite kort tid. man jag tycker att jag får raka mig oftare på ben o iarmhålorna än vad jag brukar göra. d blir väldigt lång snabbt.
Okey
http://www.regret-nothing.com
#28 Du blir brun av betakaroten, inte mycket men du behåller lite färg även på vintern. Jag åt de alltid när jag var liten för att "förbereda" mig för solen på sommaren då jag fick utslag av att vara i starkt solljus :) Det hjälpte faktiskt!

öljäst? e det samma sak som vanlig öl? :P

Köp öljäst tabletter hmm om du inte planerar att bli alkholist vilket jag inte rekomenderar;)