Höstjacka
Vad har ni för jacka i höst?
Är på span efter en ny, just nu funkar jeansjacka men inte så länge till. Men vet absolut inte vad jag ska ha, så visa era! Eller dom ni planerar att skaffa :)
Värd på Choklad iFokus

Jag är i funderartagen med. Just nu har jag en svart jacka i kavajstuk från Vero Moda som jag köpte i våras och så skinnjackan även den från Vero Moda. Vet inte om jag ska nöja mig med dem o satsa på en ny vinterjacka eller hur jag ska göra. Det går ju alltid att ha tröjjor under.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag köpte en plommonrosa mockajacka när jag var i Göteborg, enkelknäppt med insvängt snitt och ganska kort.
Den är fin att ha så här på sensommaren, längre fram får jag nog ha svarta skinnjackan över den.
När det blir riktigt kyligt åker den beiga mockajackan med pälskrage och pälsmuddar fram.
Bilder blir lite svårt, har ingen kamera och mobilkameran bara strular, grr.

Skulle kanske vilja ha en svart skinnjacka med fårskinn på eller så en militärgrön av något slag!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
En svart och en brun skinnjacka. Båda är i enkel klassiskt design med mudd i krage, midja och ärmslut.

Jag kommer ha en skinnjacka som är jätteskön och en rödsvart jacka som jag gillar. Så det blir att jag växlar mellan dem. Senare när det blir kallare så ska jag använda min gråa vinterjacka :)
- Medarbetare på studier.ifokus
#8 sjuukt snygg :)
Svart skinnjacka i bikermodell från 365 Sunshine och en svart mockajacka från Bikbok. Tänker hålla fast vid dem tills jag inte kan röra armarna längre av köld
Då åker min svarta dunjacka från Calvin Klein fram!
Jackor som jag satsar på i höst/vinter.
Armyinspirerade jackor
Skinnjackan
Skinnjacka med synlig fårulls krage, den från lindex eller h&m
Pälsjacka (AS SNYGGT)
Pälsväst
Dunjackan till vintern
En helt vanlig kappa