Hjälp!
Jag ska beställa en parfym med mormor och morfar när dom åker till turkiet imån. Och står i valet eller kvalet mellan ralph lauren, eller hugo boss's femme. Har ingen aning om hur dom luktar, har bara katalogen framför mig. Men med ralph fick man en lotion med. Galet så svårt! Eller kanske lacoste, touch of pink? Åååååh gud så svårt!
Jag måste egentligen beställa nått, då det är 4 för tre. En gratis liksom. :) nån med ett tips?

Jag har naomi campell och den tycker jag iaf är helt underbar. Lite vaniljdoft eller vad man ska säga. söt iaf ,D

Oj parfymer är ju så individuellt, så det är svårt att säga. Men jag tycker att hugo boss's femme luktar väldigt gott, en kvinnlig doft liksom som är fräsch och inte allt för tung. ralph lauren´s parfymer brukar ju vara lite sportigare och fräscha så jag gillar dem oxå. Pallar inte med tunga parfymer som typ Opium, då får jag migrän direkt, haha. Men gå till en butik och lukta på dem om du inte har gjort det. Hoppas att det blir bra!
Pleasures från Estée Lauder är min favorit. Den är lätt och blommig, passar perfekt som dagparfym.
det föll på ralph iaf. hade så svårt att bestämma mig, så jag tog den som hade dyrast pris i affären, plus att man då fick en lotion med. :)
hade gärna gått till en affär och luktat lite, men jag hade inte tid till det, fick reda på detta igår vid nio och hade tiden på jobbet idag på mig att bestämma…:P