Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 1705 ggr
Ida-M
0

Ska köpa plattång, säker internetthandel?

Tänkte beställa en plattång som tyvärr inte finns att köpa i de närmsta affärerna, så det blir till att beställa en från nätet. Har aldrig riktigt gillat det med internetthandel, man kan ju inte lita på att man får hem sina saker. Men nu undrar jag om någon beställt från följande kedjor: eleven, headzone, beautynet. Sen vet jag inte om några mer kedjor säljer den, men plattången heter iallafall: GA.MA CP1 Ceramic.

Vet ni någon mer kedja som säljer och som man kan lita på? Tacksam för tips! Jag vill ju inte stå pank och tomhänt..

JMax
0

Eleven vet jag många som beställt ifrån o det har gått perfekt, det är en stor kedja. De andra vet jag inte.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Lininaa
0

Jag beställde nyss en GHD Pink Limited Edition från Lyko.se och det fungerade finfint! Fraktfritt om man beställer för över 500kr har dom också :) För övrigt en helt underbar plattång, både i funktion och utseende Oskyldig Men GAMA är ju också bra :)

Lininaa
0

Bangerhead verkar ha GAMAn nedsatt just nu!

JMax
0

Skulle klicka hem den från Bangerhead så var den tillfälligt slut…Gråter Jättebra pris ju.

Ida-M
0

#1 Låter bra.. Ska kika mer.

#2 Just det ja, den finns där med! :)

#3-#4 Tror ni Bangerhead är att lita på?

Ida-M
0

lyko har visst det billigaste priset (?) 480 kr, blir nog till att köpa den där iallafall, tack för hjälpen! Men dumt att man får betala frakt när det är så nära 500kr :/

JMax
0

#6 Köp lite gummisnoddar eller nån annan liten billig sak med så att du kommer precis över 500!!

Ida-M
0

#7 Smart :D tänkte ju inte jag på :P måste bara kika på garanti och så.. Mina "elektriska" saker har en tendens att lägga av och så.

Ida-M
0

#7 Ett paket hårnålar går alltid åt ^^

Ida-M
0

Hittar inget om garanti på Lyko? Vad är det som gäller? :/

JMax
0

#9 Hehe!! Perfekt!! Å så får du den fria frakten med!!

Ida-M
0

#11 Exakt! :)

Fiona
0

#10 Maila dom om du inte hittar de :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Ida-M
0

#13 Har gjort det och har fått svar.

Pappa ska hjälpa mig att beställa den från lyko.se idag :D yes slipper äntligen min gamla urkassa!

Emelie-G
0

Köpte denplattången från Eleven för ca 2 år sen, fortfarande lika grym :)

Ida-M
0

Allesammans, jag beställde den från lyko igår + en värmeskyddande spray, också från Ga.Ma.

Hur lång tid brukar leveranserna ta? Jag vet att de är olika och så men jag vill veta på ett ungefär. Jag är så otålig för jag vill ju ha hem min plattång nu! :D

JMax
0

1-3 dagar står det på deras hemsida.

Beställde du i går kväll kanske de skickar i dag o har du tur kommer det i morgon annars måndag.

Ida-M
0

#17 Blä, hoppas det kommer på fredag! Jag vill ju helst ha den innan skolan börjar, så håll tummarna för mig nu!

Fiona
0

Du måste berätta om den sen :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Ida-M
0

Självklart ska jag det! :)

Ida-M
0

Fredagen den 13:onde imorgon, det bådar inte gott. Hoppas verkligen den kommer imorgon och att jag inte får otur på otursdagen.

JMax
0

#21 Hoppsan det är det ja…Bäst att hålla sig inne eller nått…

Ida-M
0

paketet var i göteborg imorse, så snälla säg att jag har turen på min sida idag!

Ida-M
0

Verkar inte som den kommer idag endå *depp* GråterRynkar på näsan

JMax
0

Åh va typiskt…Men det är ju fredagen den 13:de…Hoppas nu att du har den på måndag.

Ida-M
0

#25 Den har kommit nu :)

Birke
0

Vad kul :D

JMax
0

#26 Va roligt!! Nu får du testa den så att vi får veta hur det funkar! Jag är mest nyfiken på om den går bra att locka med!! ;o)

JMax
0

Nu måste du hunnit testa den!!! Jag är nyfiken ju vill beställa en jag med!

Ida-M
0

Har testat den och är verkligen supernöjd! :D värms upp supersnabbt, går super att locka med (tar dock ett tag innan man kommer på hur man bäst lockar). Lite synd bara att lockarna inte håller en hel dag, men det kanske beror på vad man använder för värmespray och sånnt också. Men superbra pris för en superbra platt(lock)tång :D

JMax
0

Åh va bra!! Då ska jag klicka hem än när pengarna kommer!

Ida-M
0

#31 Toppen! :)

Ida-M
0

Är fortfarande jättenöjd, kan verkligen rekomendera denna plattången, det går att fixa många olika frissor med den! Kan även rekomendera att beställa den från Lyko.se ^^

JMax
0

Jag ska beställa i slutet på veckan som kommer, jag längtar!!

JMax
0

Har glömt ju…Snälla påminn mig i morgon…!!

Ida-M
0

#35 Ska försöka om jag loggar in ;D

JMax
0

Fasen, har dosan kvar på jobbet…det får bli i morgon…suck

Ida-M
0

#37 :(

JMax
0

Mitt minne är ju som det är alltså…:o(

Ida-M
0

#39 Inte bra! :( Jag brände mig på min imorse. Så nu har jag ett fult märke på armen.. Men får skylla mig själv för när jag lockar tar jag bort det yttersta skyddet, och nu hade jag glömt sätta tillbaka det.

Fiona
0

Hur går de Johanna, har du beställt någon än?;)

Jenny

JMax
0

I morgon….jag lovar…

Jag måste faktiskt ha en nu.

Birke
0

#42 Skriv en lapp och sätt på badrumsspegeln haha ;)