Vit mascara
Jag är på jakt efter en kritvit mascara, någon som vet vart man kan hitta det? :)
Skulle även vilja se en bild på ögonfransar med vit mascara om någon har en :P Såg en uppsminkning i en tidning som var skitsnygg, guld-glittrig ögonskugga och sen vit mascara och lite annat skröfs ^^ inget man har till vardags precis kanske men men 
medarbetare på allergier.ifokus .

Nu minns jag inte vad den heter men det finn ju en mascara eller kanske flera som är vit i ena änden o svart i den andra. Jag hade alltid den förr. Förpackningen var vit och ljusblå då har jag för mig. Jag hade bara den vita ibland o den täckte o var bra. Sen kan du använda den svarta med så har du vardagsmascaran med!
Make up Store har färgade mascaror bla rosa men jag är osäker på om de har vit.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Tack för svaret!;) Jag ska kolla efter det nästa gång jag är på Entré.
Kolla efter en på VivalaDivas märke. De har haft lite sånt tror jag ;)

Har aldrig sett lr hört ngt om vit maskara. Kan man få se en bild?

Hm.. Funderar lite. Menar ni kanske en maskara-primer?

#5 Den jag tänker på är nog kanske primer eftersom tanken igentligen är att den ska vara under den svarta mascaran men den går jättebra att ha bara den och den täcker jättebra.

#8 Coolt! Vad använder du för mascara?
Man får lite rimfrostkänsla.

#9 GOSH Eye cathing 2 step mascara
Mvh Ellenfyrkant
Snyggt Ellenfyrkant ;)
#5 Spelar ingen roll, bara den är vit ^^
Tack för alla svaren! :D

Tack tack.
Mvh Ellenfyrkant
Loreal har ju en mascara som är svart i ena änden och vit i andra bara det att den vita ska bara förlänga mer och så häver man på svarta över men är säker på att det går att använda enbart den vita minst lika bra :) Finns i olika färger på hylsor, silver/vit, guld/vit, blå/vit, röd/vit…

#13 Det är nog den jag haft! Har för mig att det fanns fler att välja på men jag hade blå/vit hylsa. Tror den var vattenfast.