Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettallmänt
Läst 517 ggr
[SharpMissy]
0

Presenterar mig....

Hej, jag är ny här, mitt första besök idag.

Jag är inte intresserad av mode eller märkeskläder, jag skulle inte lägga märke till om någon hade det på sig. Så det är ganska bortkastat på mig. Jag brukar inte ens komma ihåg vad nån hade på sig när jag mötte dem.

Men - jag har alltid varit intresserad av make-up. Har sminkat mig sen jag var tolv år och är utan att vilja låta skrytsam, mycket duktig på detta. Jag har sminkat på uppvisningar, till bröllop och även haft små lektioner med bekanta som velat lära sig hur jag gör.

Jag säljer också Oriflame, men bara rent "tekniskt" för jag orkar inte hålla på att sälja och åka runt till folk. Jag är bara medlem för att kunna handla själv, jag bor på landet och kommer inte åt Kicks och HM så ofta som jag skulle vilja. Oriflame har rätt schysst smink, utom vissa produkter som jag brukar passa på att handla när jag är i stan.

Det var det ENDA "glamourösa" om mig som finns att berätta. I övrigt är jag en vanlig tjej som ni (om ni är intresserade) kan läsa om på min sida här inne.

Ligger för övrigt i startgroparna för en sajt här inne på iFokus. Den heter Relationer, och kommer inom kort.

=)

KajsaM
0

Välkommen :)

Matilda_91
0

Yes, relationer tror jag kommer bli en höjdare :D

Alex
0

Välkommen! Tror också relationer kommer bli väldigt bra. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

[SharpMissy]
0

Åh tusen tack, till samtliga inlägg här ovanför!

Vi jobbar hårt för detta och vill gärna ut så fort som möjligt. Självklart väntar jag ju mig att det kommer att komma in massor av människor dit och jag hoppas verkligen att jag kan leva upp till att hålla en bra sajt, med läsvärda artiklar m.m.

Men jag kommer också definitivt att vara här inne och läsa så mycket jag bara hinner. Jag kanske rentav kan lära mig att bli lite mer glamourös. (Om 6 kg till så kan jag kanske köpa dom där flärdfulla kläderna jag bara ens vägrar Titta på just nu). *s*

Eve
0

Varmt välkommen till våran mysiga sajt!

/Eve, Medarbetare på glamour ifokus

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

sofie
0

Jag säger också välkommen till oss här inne och hoppas du ska trivas!

Sofie Medarbetare här på glamour

Nanema
0

Relationer, låter intressant - håller ögonen öppna på när den dyker upp.

[SharpMissy]
0

=) Tackar och niger, flickor!! Jag tror mycket säkert att jag kommer att trivas här… =)

bubbelbubbel
0

hej och välkommen ! :)

[mjuue]
0

Välkommen Skrattande

[SharpMissy]
0

<----------------- trycker in flera tack här emellan. Glad