Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: smink
Läst 2235 ggr
Arinya
0

Hur gör du?

Hur gör du när du tar bort ditt smink?

själv använder jag H&M's cleansing wipes som både tar bort sminket och återfuktar huden.

Musiken
0

Jag duschar Tungan ute

Endroppeihavet
0

Använder loreal's makeup-remover

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Birke
0

1. Blöter ansiktet.

2. Gnuggar hela ansiktet med New Spa Lavendel balsam - helst parfym fritt och fritt från silikoner och mineraloljor (fungerar med balsammetoden), så inga rester lämnas på huden.

Behöver inte ens återfukta då balsamet inte torkar ut.

hannakb
0

Rengöring från Åhléns Tungan ute

Arinya
0

#1 haha jaa de är ju ett bra sätt^^

#3 visste inte man kunde använda balsam? :o

köpte nyss något från Garnier Nordic Essentials Cleansing Milk

skulle tydligen hjälpa mot lite torr hud? någon som testat? :)

Fiona
0

Till ögonsminket så använder jag en an lóreals removers och till huden en från Demons & Angels

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

JMax
0

Mitt smink går bort bra med varmvatten bara. I duschen har jag en peeling och vid handfatet har jag fått en rengöring från Cliniderm tror jag den heter. Man fick den när man tecknade prenumeration på Elle o den är bra faktiskt. Både rengöringen o tidningen…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Arinya
0

#7 åh de låter intressant! skulle du tro att den är dyr eller om man kan hitta den utan att premunera på Elle? :o

JMax
0

#8 Jag tror den säljs på apoteket annars.

JMax
0

#8 Nu får du känna dig hedrad! Jag släpade mig upp ur sängen o hämtade flaskan bara för din skull! ;o)

Cliniderm by ACO ultra soft cleansing milk heter den. Jag har ju inget vatten fast smink och 38 graders maskaran som går bort med varmvatten o då funkar denna. Jag vet inte hur den är med annat smink.

Och den säljs på apoteket det står på! De brukar väl ha ganska hyffsade priser?

Arinya
0

#10 tro mig, jag känner mig verkligen hedrad! :D

okej superbra! ska kolla upp de när jag sticker till stan!:D

KaninEmma
0

Tvättar huden med produkter från annemarie börlind och sen till att tvätta bort maskaran använder jag nåt medel från loreal paris tror jag :)

// Emma :D

Arinya
0

använde precis min nya rengörnings mjölk från garnier, känner redan va mjuk min torra hud blev :D

soetisen
0

Jag har någon sminkborttagning från Nivea som jag tycker är rätt dålig, men har inte tagit tag i saken och letat reda på någon bättre än :P

- Medarbetare på studier.ifokus

Lininaa
0

Jag har en mascaraborttagnig från Helena Rubinstein och sen en massa olika cleansers/peelingar som jag varierar lite persiodvis mellan. Just nu gillar jag Neutrogenas gröna serie, vet inte om den finns i Sverige men jag köpte den i USA. Försöker komma ihåg att använda ansiktsvatten och sen avsluta med nåt återfuktande.

elyse
0

Jag har en cleanser från Nivea. Efteråt smörjer jag in med en fuktighetscreme från Biotherme (Aquasource), samma som jag använder på morgonen.

[Wera]
0

Jag duschar. Eller så sköljer jag bara ansiktet med ljummet vatten. Jag har även ansiktsvatten med sminkborttagning från Yves Rotcher och ett annat medel för ögon makeup med kamomill från Yves Rother.