modet i höst?
ja hur ser modet ut i höst/vinter?
både kläder, skor och väskor 
Enda jag hört/läst är att trenden med militärjackor kommer hålla i sig, fast utan axeldekorationer ;)
Vet inte hur det är i andra städer och så, men här i Göteborg har Palladiumskor börjat synas på var och varannan människa istället för Converse, så gissar att de kommer vara trendiga även i höst :)

Har faktiskt inte spanat så mycket på höstmodet än men tror att bootsen som slog igenom höstas/vintras kommer hänga i, militärgrönt, dova höstfärger, lila kommer in princip alltid till hösten. Rapporterar när jag spanat närmare ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Blått kommer vara en färg!
Har sett att kängor verkar bli poppis? Eller är det jag som är helt fel ute?

Ja!! O de skinnjackorna med fårskinn i fejk finns hyffsat billiga på Kappahl o Lindex bla
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Laste i engelska Glamours modereportage att hosten/vintern skulle bli valdigt "osexig" med stora stickade trojor, knalanga klanningar/kjolar, kangor, farskinn och dova farger. Inga larhoga stovlar och minikjol med andra ord ;)
Ang. farger sa ar det mycket morkblatt, khaki, gratt, brunt och naturvitt. Velourklanningarna verkar sitta i, liksom spets och jeansskjortorna. Skandinavisk design ligger hogt pa mangas listor ocksa.
// Amanda

Jag tänker klä mig om jag alltid gör :P

#9 Nepp, ville mer ha sagt att "följa" ett mode är ondödigt när man kan ha vad man vill istället ;) :P Men alla tkr vell olika.
Lepoard och päls kommer man se mycket av också!!
Millitär modet och färger som "Khaki-grönt" & "mullvad" (på kläder)

Vad anser ni om jeansjackor på killar? Letar födelsedagspresent/julklapp till killen min.

#13 Helt godkänt. När fyller han? Jeansjacka kan ju bli lite kallt till vintern. Jeansjacka med foder kommer vi nog se en del i vinter med tror jag.

#14 Han fyller i november, så den skulle då inte duga till att ha då ;) Får se vad jag gör - är så rädd för att köpa ngt i onödan som han sen ändå inte använder.
khaki grönt och militärmodet tror jag kommer hänga kvar ett tag :)
Fårskinnsfodrade jeansjackor är väl en klassiker?
Kängor ;) Köpte mig ett par grymt snygga svarta kängor idag med nitar på Dinsko för 599kr :) Love it!
Jag är väl en "tant" i sammanhanget och har förresten aldrig velat vara sådär trendig, det klär mig inte riktigt. Men med tiden har jag nått fram till en både tuff och kvinnlig stil, som mera drar åt det klassiska hållet. Skinnjacka eller mockajacka, skinnboots med klackar, kvinnliga blusar, armband och smycken. Men det gäller att hålla det chict så det inte blir för kärringaktigt eller för ungdomligt.
Egentligen är det svårt att klä sig rätt när man är 45+!
Det blir köp av ny vinterkappa i år. Det blir nog jobbigt att hitta den…

#19 Det tycker jag är en perfekt outfit som alltid funkar!

#18 Vill se!!!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#18 Ja det vill jag med se!!! Fram med kameran nu! Jag älskar kängor!