Vad gör du nu? #38
Vad pysslar ni med tjejjer o killar?
Tjattra vidare!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
hmm sitter å har tråkigt >.<

Upptäckte just att när jag använde youtube istället för spotify till en låt så blev ljudet maffigare, dumma spotify :(
Men jag ska lägga in alla mina kläder i garderoben nu.
- Medarbetare på studier.ifokus

Ska sluta mina blå
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Vart en sväng i skogen. Hade kanske varit lämpligt med stövlar då men det är ju lätt att vara efterklok. Hur skulle jag kunna veta att det skulle vara blött när det ösregnat hela natten…

Slickar stekpannan…hittade lite kantareller som jag smaskat i mig o vill inte missa nått…
precis kommit hem från skolan ;D funderar på om jag ska till mamma och kopiera några scheman :p måste ju ha ett schema i skolan !! :S :P
Ska snart duscha och sedan se på teve.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Har glamour bytt namn till "Mode & skönhet"? Blev nämligen lite förvånad när jag inte hittade glamour under mina sajter men att det nu stod Mode & skönhet och jag kom hit.
Men men, nu fixar jag mig till skolstarten imorgon, har fixat ögonbrynen, nu ska jag platta håret och limma på lösnaglarna :)

#8 Japp nu har vi bytt namn!! Skrev en liten artikel om det, det gick så fort att jag knappt hängde med själv ;o)

Lämnat ungarna o sitter o vaknar till. Regnet öser ner ute så det blir att hitta på nått inomhus…Ska boka tid till att fixa naglarna igen kanske.
ska snart till skolan och ha min första historia lektion på gymnasiet! :)
Promenerade hem från skolan i regnet så nu sitter jag här och är blöt, ska strax byta om till något torrt ;)

Måste rycka upp mig o ta tag i allt som måste göras…
Har bara slappat o slöat hela dagen, knappt orkat fylla på vatten till djuren.
Har varit och ridit. Nu ska jag spela datorspel!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Kom nyss hem från skolan, det känns lite segt att börja skolan.. Men snart så ska jag äta tårta :)

Plockat svampar, käkat svampar, ska hämta ungar fixa dem sen dra på födelsedagskalas!
lagar mat! :D
Ska snart äta och jag måste försöka göra lite skolarbete.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Känner mig så trött och seg, har gjort det i några dagar nu :/ Men jag ska nog kolla på tv snart.
Kom hem från stan och shooopping för ett litet tag sen :D

Försöker få nått gjort men de går inte direkt framåt
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Letar efter telefonen…
Är så grymt trött, ska hoppa i säng.

Blev klar med detta för en stund sen, kika ohc lämna en gullig kommentar om ni är snälla ;)
Jenny

#24 Jag lämnade en kommentar, hoppas det blev rätt!
Nyss hemkommen från skogen, ska in i duschen sen hämta två kottar, lämna en kotte, hem o rensa svampar, hämta den lämnade kotten sen SOVA!!! Måste nog tanka bilen med den har lyst rött ett tag…
sitter å fryser ;o ! sen ska vi åka å handla med farmor hehe^^ sen fiiika ;D

#25 Tack :D
Jag försöker få en översikt över min ekonomi, inkomsterna är typ obefintliga och utgifterna skyhöga…
Jenny
Jag borde storstäda kaninburen, men jag orkar inte.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Hehe är några stycken som har gått in och kommenterat bara för att dom vill ha kommentarer tillbaka, vore ju snällast att ge en kommentar tillbaka men de är väl ganska otaktiskt va?;) Hahaha
Jenny

#29 Hehe!
Jag undrar varför jag sa bli förkyld hela tiden…

Är jätteglad över min nya piercing :D Men nu ska jag ner och käka något :)

#31 Var har du piercat dig?!?!
Hängt tvätt, käkat lite o måste närma mig sängen nu.
Kikar runt på internet.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Äntligen hemma från en underbar vecka i Ramsvik, på västkusten.
Sitter å tråkar på toa med fötterna i ett fotbad :S håller nog på att få nageltrång ;( så ska försöka klippa bort de sen… Utan att skrika hahaha har aldrig haft nageltrång innan ;C

#35 Har hört att man inte ska klippa dän, då det ändå växer neråt i huden sen igen, utan "bända" upp dom så att naglarna inte väwer ner i huden.
Pappa har plockat isär min kamera. Den tog sig ett bad i onsdags, men jag var inte sämre jag heller ;)

#34 Välkommen tillbaka!
Jag sitter fortfarande här trots att jag skulle i säng tidigt o kurera mig…

Kollar på hästbilder från idag
Jenny
#36 iik,,, å de säger du nu haha :P nä men jag klippte bort de och "drog" upp nageln som va kvar, som tur var så hade de inte kommit så långt :o eller vad vet jag :s aldrig haft de förr :O

#39 Haha låt det vara så det inte blir infekterat (det är det sista du vill), men bänd upp nageln av den anledningen jag sa tidigare och låt naglarna växa sig lite längre. Sen i fortsättningen får du inte klippa naglarna så kort (om anledningen är det - brukar vara det).

Ska äntligen sova i min älskade säng! Kmr nog aldrig sova så gott som inatt..
#40 nope :/ klipper inte alls kort :o

Funderar på om jag ska klicka upp de nya numret av Modeflickan, fast än att jag håller på att ladda upp en film och bredbandet redan är segt. Meeeen de nya numret verkar bra!!!
Jenny

#32 Vertikalt i läppen, alltså genom läppen :)
Nu tar jag det lugnt lite, ska nog gå ner igen snart och hitta på något.

Ska snart sova!
Jenny

Har käkat frukost.
nu ska jag till stan och lämna tillbaka ett par skor jag köpt :o

Käkar frukost, ska försöka göra något vettigt av den här dagen.
Jag har storstädat kaninburarna, och ska ut snart igen.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
precis kommit hem från stan och fötterna värker efter mina skit snygga hemsökta höst stövlar!! :C
Kom precis hem från restaurangen. Nu tänkte jag gå och lägga mig i soffan och mysa.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
har precis kommit hem från Kvantum ;) har köpt färg så jag ska slinga håret!! ;D

Börjar känna mig hungrig. Men jag vet inte vad jag vill äta..

Dödligt trött efter en heldag på stan! Hade ont i fötterna innan o det har av nån konstig anledning inte blivit bättre efter en heldag i skor heller…Kanske ska vara snäll mot dem o ge dem fotbad i morgon.
Tryckt i mig världens godaste pasta på ett ställe som hette Foodstore med, grymt gott!

Funderar på at laga lite mat
Jenny

Ska gosa med katten lite.

Ätit fem mackor o konstarerar att den nog räckt med två eller tre…Explosionsrisk här…
Håller på med tvätt o fixar i huset, frostat av frysen. Vill ha allt klart tills jag börjar jobba på onsdag men den listan jag gjort är nog ganska omöjlig att hinna med även om tio pers skulle jobba dygnet runt…

Är trött, försöker smälta maten jag just tryck i mig..
har och ska redigerar foton
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus
Jag ska äta nu, och därefter ska jag fortsätta med lite småsaker.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Håller på att skickar över bilder till min bror, det tar sån sjukt lång tid och segar upp mitt internet.

Kollar in ny cykel. Av nån anledning fick jag för mig att börja raca igen o ska köra tjej-halv och vätternrundan nästa år…

Ska slänga ihop en inpackning på en köpt inpackning och kokosolja. Får se vad jag mer hittar i kylen..

Funderar över vad jag ska ha på mig imorgon till skolan, men jag vet inte vad..

Planerar att att leta efter lite saker på stan imorron; Oliva by CCS balsam, glcerol att ha i hemmagjorda inpackingar, ny kalender, jojoba olja, ring från JC, honung, aloevera gel och silica (ngt man äter för håret. Kmr säkert inet ens få med mig hälften hem, men också massa annat :P^^

Ska börja packa i hop mina traderaauktioner så att jag kan skicka dom när jag ser betalningarna. Trist…
lyssnar på musik :)

Ska logga ut o varva ner, så att jag kommer i asäng tidigt. Sov gott allihopa!
Ska göra mig i ordning inför sängen.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Käkar mögelost :D Men sen blir det att sova.

Ska skutta i säng!
Gonatt!

Sängen kallar!
Jenny

Ska ge mig i väg till frissan!

Ska snart iväg till tåget.

Kikar i Ellos höstkatalog
Jenny
Lyssnar på musik och vilar.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Precis kommit hem från teatern ;D första dagen ! helt otroligt roligt! ahha kände ingen där :p jag går i etten och alla gick i tvåan ahah så alla kom ihåg mitt namn :P sjjukt trevliga haha :P ;d

Funderar på om jag ska vila lite, jag börjar känna mig dålig. Halsen gör ont och näsan rinner :/

#78 Ajdå!
Åh nu fattas de bara 7 kommentarer, klick klick 
Jenny

Fryser - inga element på här hemma. Högerfoten sover.

#79 :o(
#78 Nu har du fått en till!
Funderar på i vilken ände jag ska börja…

Vad dum jag är som soitter vid datan. Nu måste jag göra massa saker jag håde lovat pappa >

#82 Hälsa från mig att det får han göra själv så att du kan sitta här! ;o)
Jag har gluffsat i mig för mycket kantareller…fortsätter att packa traderasaker med, fy vilken tid det tar.

Nu blir det att sova.

#84 Gonatt!!
Även jag ska närma mig kudden, ska bara hänga en maskin tvätt först…suck…
Gonatt allesammans!
ska sova nu ;) natt!

Har som vanligt vissa problem med att slita mig härifrån…

Ska sova!
Jenny

Ska försöka få lite ordning innan jag ger mig av till sjukan igen.

Ska äta frukost. Känns lite segt att jag är sjuk idag, på första seriösa skolveckan. Hoppas jag inte missar något viktigt. Men det är skönt att jag är ledig på onsdagar, då slipper jag missa något då om jag fortsätter vara dålig :/
ska in i duschen nuuu :D

Ska städa lite nu, sen öppna och se vad det var i paketet från Apple som jag fick nyss. =)
Sen blir det åka och köpa lite glass tills att brorsbarnen kommer hit.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

#92 Spännande!
Har precis tryckt i mig några mackor och tänkte börja på projekt bygga bokhyllebur till grisarna
Jenny

Har tråkigt och äter chips.
Tänkte göra lite skolarbete.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Ska försöka fläta håret lite snyggt.. Wish me luck!
ska kolla igenom här sen blire duschen och sedan läxor ;o
Haha hittade nyss en gammal Nogg.se-sida jag hade… Så nu har jag suttit och försökt lista ut vilken av alla tusen e-postadresser som var angiven där så att jag kunde radera den ;)
Lyssnar på Katy Perrys senaste skiva också, tycker den är lite mysig :D

Ska nog göra lite läxor snart.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
lyssnar på lite go mmusik
Jenny
sitter å äter och ska börja med svenska läxan ! :o

#92 Spännande! Vad var det i nu då? Jag hade inte kunnat vänta det hade bara tagit ett par hundradelar tills paketet var öppnat…
Första dagen på jobbet i morgon efter föräldraledigheten…Känns helt klart skumt o just nu har jag en himla panik o vet inte vad jag ska göra…

Tro det eller ej, men nu ska jag dra mig till sängs.

.. Ska bara olja in hårtoppar och ögonfransar.
Kom ihåg att ta hand om ögonfransarna folk - de tar mer stryck av maskara och remover än vad vi tror. Mina har blivit längre sen jag började ta hand om dom lite.

Fixar matlåda tills i morgon. Stekt kalkonfile med sallad ska jag nog kunna överleva på hoppas jag.

Ska nog käka lite, sen blir det att sova. Min näsa rinner och rinner så det blir nog en jobbig natt :(
Hehe, jag måste få klaga lite.

#106 Fy va trist! Jag brukar rulla i hop papperstussar o stoppa i näsan när den bara rinner så är det enklare o somna o man slipper snyta på en liten stund.
Jag ska in i duschen.

sängen
Jenny

Kuddedags här med. Bäst att försöka vara utvilad till i morgon…
Gonatt!
sitter å snuvar :s

#93&102
Spännande och spännande. Var bara våra tackkort som vi hade beställt via Apple. Fast hade ju alltid kunnat hoppas på att det var något tekniskt.
Typ en mac mini som jag skulle behöva. :P
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Sitter med mitt morgonkaffe!

Har precis varit iväg till affären och handlat lite. Blev stannad av farbror polisen 2 gånger på väg dit för att blåsa. Och då tar det ändå 5 minuter att köra dit.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

Ska nog gå och vila lite.
kommit hem från skolan, nu ska jag kolla på film och sitta o snuva! ska bli kul :P ska nog kolla på The Grudge eller Dorian Gray haha :P
gör pannkakor till mig och pappa sen blire att kolla på Dorian Gray ! :)

#113 Haha! Att lyckas blli stoppad på den korta sträckan måste vara en bedrift!
Jag har iaf överlevt första dagen på jobbet.

Gör en ny tråd

Letar avlivnings alternativ för barndomsvännen Birke <3 Någon som har tips? Ska va med bult, södermanland och gärna inte gå på för många tusen då fickan inte är allt för djup.
Tror det blir lantbruks tjänsten. Går då på totalt 3680kr om jag har räknat rätt.