Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: shopping
Läst 2563 ggr
Fiona
0

Guldiga nitar?

jag tänkte pimpa en gammal väska med guldiga nitar, frågan är vart man får tag i dom. Någon som vet vart dom finns att köpa till et hyfsat pris? ^^

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

JMax
0

Typ tygaffärer?

Var det inte nån här inne som pimpade en väska? Hon måste ju ha köpt dem nånstans.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

emelie92
0

Panduro har sådana som man kan stryka på med strykjärn! Smidigt med lite dyrt :) Hobbex och Claes Olsson borde också ha.

HannaT
0

Visa gärna bild på hur det blir sen, jag gillar idén! Glad

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

elyse
0

Jag vet inte riktigt vart Jäla ligger, men vissa städer har ju rena pysselbutiker. Vi har en här i Uppsala. Annars kan större bokhandlar också ha en pysselhörna. Men som #2 skriver så har också Panduro.

Fiona
0

Tack för tipsen :) Ska kolla om jag hittar någon Panduro i närheten. Resultat kommer sen!

#4 Hehe Jäla är inte en stad utan en liten by, lite missvisande på min presentation ;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

meee
0

Bluefox I stan :)

Fiona
0

#6 Vilken stad? ;) Har dom någon online shop?

Hade precis glömt av det här, tack för putten :)

Jenny

[Fiction]
0

Jag kan rekommendera diverse alternativ butik med punkiga kläder. De brukar ha nitar som man kan köpa styckvis.

emelie92
0

Affären Shock som finns i Göteborg bland annat är en riktig punkaffär. De har en onlineshop, kolla där!

[Fiction]
0

Om du kan tänka dig att köpa från webben, kan jag rekommendera ett besök här.

Fiona
0

#10 Tack, ska kika :)

Jenny

Linnoja
0
Fiona
0

#12 Tack!

Har inte köpt några än och lär få vänta ett tag nu

Jenny