Guldiga nitar?
jag tänkte pimpa en gammal väska med guldiga nitar, frågan är vart man får tag i dom. Någon som vet vart dom finns att köpa till et hyfsat pris? ^^
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Typ tygaffärer?
Var det inte nån här inne som pimpade en väska? Hon måste ju ha köpt dem nånstans.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Visa gärna bild på hur det blir sen, jag gillar idén! 
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Jag vet inte riktigt vart Jäla ligger, men vissa städer har ju rena pysselbutiker. Vi har en här i Uppsala. Annars kan större bokhandlar också ha en pysselhörna. Men som #2 skriver så har också Panduro.

Tack för tipsen :) Ska kolla om jag hittar någon Panduro i närheten. Resultat kommer sen!
#4 Hehe Jäla är inte en stad utan en liten by, lite missvisande på min presentation ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Bluefox I stan :)

#6 Vilken stad? ;) Har dom någon online shop?
Hade precis glömt av det här, tack för putten :)
Jenny
Jag kan rekommendera diverse alternativ butik med punkiga kläder. De brukar ha nitar som man kan köpa styckvis.

#10 Tack, ska kika :)
Jenny

http://www.bluefox.nu/losa-nitar-c-203-1.aspx Dom har tror jag :)

#12 Tack!
Har inte köpt några än och lär få vänta ett tag nu
Jenny