Ta tabletter för bättre hy
Någon som vet om det funkar?

Är det några särskilda tabletter du tänker på? Vitaminer och mineraler är alltid bra för kroppen i rätt doser. B-vitamin bla är bra för hud, hår och naglar.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Tänker t.ex. på Pureskin

Det beroir på varför din hud är dålig. Om du får finnar för att den är fet för att du torkar ut huden med produkter kmr inga tabletter lösa problemet. Försök komma på vrf hyn är som den är. Hur är din hy? Vad har du för rutiner (rengöring, smörja, blah blah)?
Vitamin B5
Just nu använder jag Neutrogena Visibly Clear daily scrub, Bioline Hydractive tonic och Lift Expert Re-Defining Day Cream SPF 15. Har ni tips på bättre produkter?
Jag har inga direkt stora finnar men de finns liksom under huden, så när man sminkar sig ser det ut som man har prickar under sminket.

#5 Gå till en hudterapeft som får bestämma din hudton och rekomendera produkter :)
#4 har du eller nån du känner provat den? och var den bra?
Jag har inte provat den själv, men tänkt göra det. Googlat och läst många forum om den och den ska tydligen fungera!

#4 Läste om den, och tyckte att det lät bra. Men i samma veva måste man nog sluta torka ut huden med rengöringsprodukter eftersom tabletterna (lr vad det var) påverkar talgproduktionen, så att den minskar, som har till uppgift att återfukta huden.

#7 Min svägerska använder den och den fungerar superbra för henne. Hennes hy har blivit jättefin. Har för mig att hon använder den flytande varianten.
Själv har jag köpt Pureskin idag och kan återkomma om några veckor och berätta om den har fungerat eller inte.