Erat hår
Fyll tråden med bilder på erat hår, olika frisyrer/färger/uppsättningar osv som ni har/har haft! 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#2 Gud vad fint det blev! Du passar jättebra i lugg :)
Värd på Choklad iFokus

#2 Vad fint det blev! Önskar att jag också skulle våga färga mörkt…
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Tack!
#4 Vågar jag så vågar du ;) Jag har haft samma färg och samma frisyr hela livet i princip, 17 år tog det att våga ta steget haha!

#2 Wow!! Vilken skillnad! kände knappt igen dig ju. Grymt snygg färg, den passar dig jättebra och fick verkligen fram dina ögon. Jättesnyggt med lugg oxå!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#2 Skitfint ^^
Tack!
Jag var blond, i slutet rödblond, tills jag var 18 år då jag färgade blåsvart. Utväxten varierade jag att färga med rosa, blå, lila och röd ett tag. Numera färgar jag svart ibland och tonar med mörkbrun ibland. Men jag tror inte att jag kommer att vara blond igen.

#5 Mja jag är rädd bara att jag inte kommer kunna få tillbaka så blond färg som jag har nu :(
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#10 Din hårfärg blir ändå mörkare när du blir äldre. Själva hårfärgen påverkar inte utväxten, även om många tror det.

#11 Haha vad dillar du om? Jag menar att om jag färgar håret brunt nu (är ljusblond) så lär de ta lång tid innan jag får tillbaka det i ljusblondt. Och hårfärgen behöver inte bli mörkare för att man bli äldre ;)
Jenny

#12 Trode att du var som alla andra och trodde att din naturliga hårfärg skulle ändras. Däremot är det svårt att lyckas bleka tillbaka till sin naturliga.
#10 du kan ju alltid färga tillbaka de till din vanliga, eller nåt som liknar så syns inte utväxten alls och du märker de kanske inte lika mycket?

#14 De är inte utväxten jag är rädd för, jag är rädd för att inte få tillbaka samma färg som jag har nu ;) är redan färgad!
Jenny
#15 jaahaajaa ^^