Väska i Elle.
I tidningen Elle:s senaste nummer, nummer 9. Har jag hittat väskan med stort V!! Väskan jag bara måste ha!! Men problemet är att jag bara har den bilden att gå efter, det finns inte angivet vad det är för väska eller var man kan köpa den.
Den finns på sidan 89, väskan som tjejjen på den stora bilden har.

Hittade en bild på elles hemsida www.elle.se det är väskan tjejjen på andra bilden från vänster har.
Någon som vet vad det är för väska och var man kan få tag i den??
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Mejla tidningen?

Jag tror inte ens att de vet för bilden är ju inte med i nått reportage, det är en tävling om snyggast klädda privatperson eller vad det var.

#2 Jaha.. Då blir det svårare

Mmm…tyvärr. Jag har letat som en tok på väsksidor o försökt googla på svart väska med nitar typ men det är inte direkt enkelt…Jag bara vill ha den!!!!!!!!!!!

#4 Spara bilden o fråga runt? Du kanske t.o.m läser sånna där tjejtidingar och kan skicka in en insändare med bilden ifall ngn kännerigen den?

Hmm kan bli klurigt, står de inte namn på personen?
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Nej inte ens det…

Men testa att maila tidningen ändå, förhoppningsvis har dom namnet på personen eller nått annat litet som kan hjälpa :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hmm…helst inte de är ju vrååååååldyra…Men ruskigt snygga!
Men jag ska kolla lite på deras modeller

Mejla tidningen och be dem kontakta personen i fråga. De lär ju ha dennes mejladress.
Mvh Ellenfyrkant

#11 Ja de borde dom ju ha så länge dom inte sprungit runt på stan och fotat folk. Fast har man skickat in en egen bild så måste dom ju ha kontaktuppgifter, också i fall dom har intervjuat personen.
Jenny

Får göra det nu. Jag har lagt en kommentar i själva tävlingen men det är ingen som svarat.