Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 1731 ggr
Tove-
0

Ögonskuggepaletter

Hej!

Har ni några tips på bra ögonskuggepaletter? Helst med många olika färger med bra kvalité. Jag gillar inte att handla på nätet så om paletten finns i butik skulle det vara jättebra!

De enda bra ögonskuggepaletter som jag har provat är Isadoras palett med 4 färger, de flesta andra som jag testat brukar oftast inte ha så bra kvalité…

Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

Fiona
0

Hmm jag brukar inte köpa ögonskugga men har du någon Kicks eller likande i närheten så kan du kika in där och be om hjälp :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

JMax
0

Åhlens brukar ha ganska mycket färgpaletter annars såg jag paletter på bjuti.se till bra pris med.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Tove-
0

www.coastalscents.com har en massa olika paletter, men jag vet inte hur seriös sidan är. Finns det någon här som har handlat där?

Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

JMax
0

#3 Aldrig hört talas om sidan.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

hannakb
0

Jag har köpt en palett med massa ögonskuggor från Viva la Diva. Flört

Ebba-A
0

Beror ju på vad det är för palett du letar efter. Själv har jag köpt min 120 palett från GadgetBay på Tradera. Det är ett företag som skickar från Kina, dom är otroligt seriösa och har ständigt ett 20-tal paletter (både 120 och 88) och andra produkter ute på auktion. Frakten gick snabbt och alla skuggor var hela när dom kom till mig. Betalade 248 med frakt för min.

Själva paletten är superbra, 120 olika färger i två olika lager. Älskar den av hela mitt hjärta, skuggorna sitter hela kvällen (iaf med primer under) och är dryga. Dessutom får man med ett set med sju olika borstar och penslar i både syntet och äkta hår.

Värd på Choklad iFokus